IG JANUARY 2016

Vítejte u nového článku a také u nového formátu (alespoň u mě na blogy). Na spoustě blozích můžete narazit na různé články s instagram...


Vítejte u nového článku a také u nového formátu (alespoň u mě na blogy). Na spoustě blozích můžete narazit na různé články s instagramovými fotkami, většinou je to takové měsíční nebo týdenní shrnutí s fotkami. A něco podobného bych chtěla zavést i tady, jelikož se pomalu ale jistě stávám na instagramu závislá a ráda všechno fotím (často i sebe -_-) a tak. Prostě tohle vám oznamuju. Ale doufám, že pro vás tyto člány nebudou příliš nudné. Pod každou koláží bude něco o fotce nebo citát, společně s kterým jsem ji zveřejnila.

Am I the only one I know / #2015bestnine / I'm not dead I only dress that way
výhra z blogu soulmates.cz / film Meet Joe Black / #mood na poslouchání Miley Cyrus & Her Dead Petz


kapely, které poslouchám - to nejsou všechny / never regret anything because at one time it was exactly what you wanted / I spend way too much time in my head
You're running after something that you'll never kill / vyšitý citát z písničky od BMTH na tričku / v dubnu 2015 jsem si koupila tento lístek

z koncertu Imagine Dragons (jediná fotka, která se mi nevymazala, ale zážitek nejlepší) / připadala jsem si podobný lidem, o nichž jsem četl a jejichž rozhovorům jsem naslouchal, ale současně od nich také odlišný / knížka, kterou jsem si pořídila k Ježíškovi
snapchat sice nemám, ale tenhle efekt jsem si chtěla zkusit / celočerný outfit, jiné ani nenosím / you gotta feel it on your own

Já vím, je to spíš takový "deníčkový" článek, ale člověk si občas rád "přečte" i je, ne? Ale nebojte, tenhle článek tu bude bývat jen jednou měsíčně, takže ho kdyžtak můžete s klidem přeskočit :) 

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Moc pěkný nápad :) Určitě přidávej pravidelně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že aspoň někoho takové články baví :) Určitě je budu vydávat pravidelně :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky