Knižní duben 2015

Další měsíc je pryč a já jsem pořád nepřekonala moji čtecí krizi :/ Fakt mě to mrzí, ale někdy člověk zkrátka nemá chuť hodiny číst.. a...


Další měsíc je pryč a já jsem pořád nepřekonala moji čtecí krizi :/ Fakt mě to mrzí, ale někdy člověk zkrátka nemá chuť hodiny číst.. ale můj problém je spíš si ten čas na čtení najít. Tak doufám, že příští měsíc bude lepší a ze všech sil se budu snažit, aby tomu tak i bylo :)

PŘEČTENO:


- It's Kind of a Funny Story (Ned Vizzini)
- Past (Andrew Fukuda)


Přečteno 748 stránek

ZRECENZOVÁNO:


KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY:


Tento měsíc jsem do knihkupectví vůbec nezavítala (ani do toho internetového), takže žádné knížky jsem si nekoupila. Akorát mi přišel recenzní výtisk Past, takže aspoň mám doma celou sérii :)

A které knížky se mě z těch přečtených líbily nějvíc? (mám opravdu z čeho vybírat -_-, takže knížky se budou oprakovat..)

Nejhezčí obálka
Do téhle obálky se prostě nejde zamilovat.. Ale uznávám, že obálky knihy Past je taky velmi povedená.

Nejméně hezká obálka
Jak obálka It's Kind of a Funny Story, tak Past, je velmi podařená, takže sem žádnou knížku dávat nebudu.

Největší překvapení
V téhle knížce, závěrečném dílu trilogie, mě zkrátka překvapilo spoustu věcí..

Největší zklamání
Ani jedna knížka pro mě nebyla zklamáním.

Nejlepší kniha měsíce
Rozhodně tahle! Zamilovala jsem si ji.

Tak snad jste měli úspěšnější knižní měsíc než já :) Aneb co hezkého jste přečetli nebo jste si pořídili? Nějaké čtecí tipy? :)

Mohlo by tě zaujmout:

1 komentářů

  1. Čtecí krizi má občas každý :) Já si občas za měsíc taky nekoupím žádnou knížku i když teď jsem si to tak trochu zakázala, protože se až trochu moc řídím tímhle: "Kupuj jenom tolik knížek abys vždycky měla co číst." :D
    Můžeš si přečíst mou první recenzi na novém blogu :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky