Design Version #17

Design #17 | stažená šablona, mnou upravená | Spokojenost: 90 % | 6. duben - 29. květen Trošku opožděně sem dávám náhled "nového&q...

Design #17 | stažená šablona, mnou upravená | Spokojenost: 90 % | 6. duben - 29. květen

Trošku opožděně sem dávám náhled "nového" designu. Konkrétně prvního blogspotového. Já jsem s ním celkem spokojená, hlavně se mi líbí to horní menu, že je rozjížděcí a že zůstává nahoře, i když popojedete na blogu dolů. Ale hlavně by mě zajímal váš názor - líbí se vám? Popřípadě, co byste na něm změnili?

Jediné co mě štve, je to, že mezi Latest Posts a nadpisem příspěvku není mezera, ona tam byla, jenže jsem trochu předělávala html designu, a pak už jsem nevěděla, jak to vrátit. No nic.

Mohlo by tě zaujmout:

3 komentářů

  1. M2 se to moc líbí, jsi šikovná já se v html vůbec nevyznám..

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  2. nevim jakou mezeru mas na mysli, ale ja treba mam vzdycky aspon jeden blog testovaci, ktery neni verejny a na nem mam tu samou sablonu a v ni pak hledam co potrebuji opravit, najit co jsem omylem smazala apod... :-) ale me se tvoje moc libi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím testovacím blogem je to dobrý nápad, já tedy jeden takový blog mám, ale teď už tam mám momentálně další šablonu pro nový další design :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky