Recenze: Avengers: Age of Ultron

Tony Stark alias Iron Man se pokusí obnovit program na udržení celosvětového míru, ale trochu se mu to vymkne z rukou, a tak mají Avenger...

Tony Stark alias Iron Man se pokusí obnovit program na udržení celosvětového míru, ale trochu se mu to vymkne z rukou, a tak mají Avengers, co do činění s novým nepřítelem - Ultronem.

Avengers: Age of Ultron

Akční, Dobrodružný, Sci-fi
USA, 2015


Vypadá to, že svět je lepším místem a není daleko k tomu prosadit celosvětový mír - o to také usiluje Tony Stark, ale jeho snaha nastolit mír vede přesně k něčemu opačnému - Avengers musí opět do boje proti nepříteli, ale tento nepřítel není z masa a kostí, a proto je mnohem těžší ho porazit.

Už několik měsíců před premiérou jsem sledovala různé trailery, upoutávky a další videa, která mě měla navnadit na samotný film. A bravurně to zvládla, jelikož jsem se na tento film opravdu těšila a nemohla jsem si ho nechat ujít - hlavně v kině!
Hlavní nepřítel Avengers je Ultron, to je jasné, schopný robot, který vlastně až tak robotem ani není - pochopíte, až uvidíte. Každopádně se ve filmu objevuje opravdu mnoho postav, postavy, které můžete z nás z jiných marvelovských filmů, ale pokud jste je neviděli tak asi nevadí.
Co musím trochu vsunout sem do této recenze je fakt, že herečka, která hrála Sparrow mi celou dobu připomínala Olsenky (ta dvojčata, víte?) a pak na konci - no jasně, hrála ji Elizabeth Olsen, asi ségra. Dobře, to bylo trochu mimo, ale i o tohle jsem se musela podělit.
Musím zmínit také filmovou hudbu, jelikož u těchle akčních filmů je hudba dost důležitá, když spoustu filmových scén jsou pouze boje a samá akce - to ticho musíte prostě zamaskovat nějakou tou hudbou. A na hudbě tohoto filmu se podílel také Danny Elfman, což mě osobně velmi překvapilo (kdo by nevěděl, tak je to dvorní skladatel Tima Burtona a já jeho hudbu prostě miluju).

To bylo tak kolem dokola, ale trochu víc k samotnému filmu. Pochybuju, že tohle bude něčí první film, kde se vyskytují superhrdinové a tyto filmy mají vždy společné hlášky. Prostě ty hlášky, tenhle film je jimi opravdu nadupaný a já si nemám na co stěžovat, jelikož mě některé opravdu pobavily - některé tam byly sice trochu navíc, ale to snad v každém filmu, ale nijak zvlášť mi tam těch pár navíc nevadilo, za to ty pravé hlášky jsem si opravdu užila, jelikož tenhle druh humoru vážně můžu. Takže komu se líbí právě ty hlášky na těchto filmech, tak dvojka Avengers vás rozhodně nezklame.
Pak ty akční scény. Bylo jich opravdu požehnaně a ta kamera při nich byla skvělá, nebyla jsem v kině na 3D, ale zážitek to byl i tak super (mimochodem, taky vám přijde, že rozdíl mezi 3D a normální, není skoro žádný?). Uvidíte bojovat všechny z Avengers a neřekla bych, že by někdo z týmu Avengers byl přesunut do pozadí, o každém ve filmu uslyšíte, a i když je ve filmu k vidění opravdu hodně postav, tak každý z Avengers tam má svoje momenty.

Možná se budete ptát - je lepší jednička nebo dvojka? Na to vám neodpovím, ale myslím si, že oba dva díly stojí za zkouknutí.
Za mě dvojka super, nezklamala, ani nevím, co bych jí měla vytknout. Prostě skvělá podívaná.


Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Nemohu se dočkat, až film uvidím. Jsem velký fanoušek Avengerů a hlavne pak Captaina. Bohužel jsem z vesnický a do nejbližšího kina, které ke alespoň trochu větší, to mám 60 km :/.
    Každopádně to musím vidět už jenom kvuli kladným názorům na film :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti nezávidím.. Já nemít kino u nás - nevím :D prostě každý měsíc tam zajdu, někdy i víckrát.. Ale Avengers za tu podívanou určitě stojí :)

      Vymazat
  2. Já se táááák těším na tenhle víkend, snad se na Avengers dostanu do kina! :3
    Super recenze :)
    (Jo, škoda, že tam nebude Loki :´( :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že tě nezklamou (ale to je málo pravděpodobné)
      Jo, Loki je nejlepší, ale i bez něj je to super film :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky