Design version #18

design #18 | šablona je stažená | spokojenost: 95 % |  29. květen 2015 - listopad 2015 Minulý design se tu moc neohřál. Ze začátku jse...


design #18 | šablona je stažená | spokojenost: 95 % |  29. květen 2015 - listopad 2015

Minulý design se tu moc neohřál. Ze začátku jsem z něj bylo nadšená, ale tohle nadšení postupně opadlo. A já dostala chuť na něco víc minimalistického, jednoduchého,... A našla jsem perfektní šablonu, kterou jsem musela použít. A s novým designem na blogu přibude i pár změn. A jakých? Nechte se překvapit! Už zítra vyjde informační článek, kde vás se všemi změnami a plánovanými věcmi seznámím. Už jsem neskutečně natěšená, co na ten článek řeknete - snad to některé z vás bude aspoň trochu zajímat.

Jinak jediné, co mě trochu štve na tomto layoutu je to písmo - tedy přesněji řečeno, samotné písmo se mi fakt líbí, a proto ho měnit nebudu, ale je fakt škoda, že neumí háčky, holt ta čeština -_-

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Podle mě je tenhle design naprosto perfektní, doslova božský. Jak výběrem barev, tak rozvržením... takovýhle styl teď dokonce i celkem frčí, ne? :-D Prostě pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež preferujem minimalistické designy od tých prezdobených a farebných s mnohými fotkami a popiskami. Tento je naozaj super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pekne povedene a pismo si muzes vybrat jine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já vím, že písmo si můžu kdyžtak upravit, ale tohle písmo se mi líbí a zatím jsem nenašla podobné s háčkama, ale ještě se zkusím mrknout :)

      Vymazat
  4. zkus toto, hodne to pouzivam https://www.google.com/fonts
    vlevo si dej LATIN EXTENDED a nahore do PREVIEW TEXT si obvykle napisu vsechny pismena vcetne hacku (abcdefghijklmnopqrstuvwxyzěščřžýáíéňďť) a pak se divam, jak ktery vypada

    OdpovědětVymazat
  5. Na mě je možná moc strohý, ale chápu, že každému se líbí něco jiného :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky