TOP 10 SONGS: April 2015

Další měsíc je pryč a já vám opět přináším deset písniček, které jsem za uplynulý měsíc poslouchala nejvíce. A během příštího týdne (snad)...

Další měsíc je pryč a já vám opět přináším deset písniček, které jsem za uplynulý měsíc poslouchala nejvíce. A během příštího týdne (snad) se můžete těšit i na všechny hudební novinky za duben, ale předem vás upozorňuji, že jich budu fakt hodně. Ale teď už k tomu mému výběru.


Timmy Trumpet & Savage - Freaks - minulý měsíc u nás byli Belgičani a hodně jsme s nima chodili pařit a nikdy nesměla chybět tahle písnička, upřímně jsem si ji fakt hodně oblíbila, dobře se na ni paří ;)
The White Stripes - 'Seven Nation Army' - jakmile jsem poprvé tuhle písničku uslyšela, věděla jsem, že si ji zamiluju a taky se tak stalo
Lemon Tree - Fools Garden - je vám tahle písnička povědomá, mohla by, jelikož je ze Zoufalých manželek, ale já jsem na ni minulý měsíc nenarazila díky seriálu, spolužačky to v buse pustily a od tý doby mi to jede furt v hlavě
- The House Of Wolves (acoustic cover) by Bring Me The Horizon - v originále tuhle písničku miluju, ale jakmile jsem uslyšela tenhle cover, tak jsem si zamilovala i ho, jelikož to má svoje vlatní kouzlo, vlastní melodii - prostě správný cover, který si žije vlastním životem (a pokud nemusíte originál od BMTH, tak i tak dejte šanci tomuto coveru, třeba vás příjemně překvapí)
don't be afraid you're already dead love is simple - akron family - dívala jsem se na Skins a snad po každé epizodě mám spoustu nových písniček postahovaných, jelikož ty soundtracky u tohoto seriálu mám hodně ráda
Wild World (Skins Version) - opět Skins, tentokrát písnička přezpívaná samotnými herci ze seriálu
Placebo - Meds - dívala jsem se na nějaké fanmade na youtubu, ze seriálu Skins (opět, překvapivě) a u jednoho byla tahle písnička, dost jsem si ji oblíbila
Panic! At The Disco: Hallelujah - skoro jediná novinka v téhle top desítce
- Low - In the drugs - nic překvapivého, písnička, která tu je opět díky seriálu Skins
Melissa Auf der Maur - This Would Be Paradise - a na konec, co by to tak mohlo být?, písnička ze Skins

Nedivte se, že je tam spoustu písniček ze Skins, jelikož minulý měsíc jsem si po dlouhé době udělala na tento seriál čas, už jsem u páté série a chci to celé dokoukat, a pak určitě ještě někdy zkouknout znovu.

Tak co, znáte některou z těchto písniček? A které písničky jste si za minulý měsíc oblíbili vy?

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Hallelujah je super. Teď jsem docela začala poslouchal PATD a jejich styl mi sedí :) Lemon Tree je klasika - pamatuju si ji, jak jsme ji zpívávali na hudební výchově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, Lemon Tree je taková klasika a teď mi furt hraje v hlavě (ne, že by mi to vadilo)..

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky