Hudební novinky: DUBEN 2015

S dalším měsícem jsou tu další hudební novinky a tentokrát je jich opravdu hodně. No, příští měsíc to možná rozdělím ještě zvlášť na n...


S dalším měsícem jsou tu další hudební novinky a tentokrát je jich opravdu hodně. No, příští měsíc to možná rozdělím ještě zvlášť na novinky s klipem, lyrics videa, covery a jen audia. Možná to tak bude trochu přehlednější. Každopádně teď ještě klasicky po staru, pár písniček - můj výběr, a pak přehled všech novinek (ty zvýrazněné doporučuji k poslechu).

Tvorbu Celeste Buckingham moc ráda sleduju, jelikož má fakt krásný hlas a styl zpěvu. A tahle písnička se mi taky zalíbila, a to lyrics video - no, skvělý nápad s těma akordama, akorát ten outfit ji dělá o hodně starší. No nic, ale co se týče hudby, tak super.

Nezvykle se v mém výběru objevuje i elektro hudba, tahle písnička mě fakt vzala. Úplně dobře by se na ni tančilo :)

Prostě Fall Out Boy. Ty jsem sem musela dát. I když mě víc bavily videoklipy z minulého alba (The Young Blood Chronicles), ale ani tyhle mi nevadí. Každopádně tohle je jedna z mých oblíbených písniček z alba AB/AP.

Taková oddechová, pohodová písnička.

Od Panic! At The Disco znám jen pár písniček, ale tahle je vážně chytlavá a nezapomenutelná.

Na tenhle song jsem se strašně moc těšila a nezklamal mě. Nejlepší kombinace - Paulie a Lenny. Už se moc těším na nové CD Paulieho, jelikož myslím, že opět bude stát za to.

Interpret, kterého jsem objevila až tenhle měsíc. Jeho rap mě sice až tak moc nebaví, ale jeho zpěv! - ten je super. Tuhle písničku určitě doporučuju.

Všechny novinky (zvýrazněny jsou moje tipy):
Adam Lambert - Ghost Town
Bayside - Big Cheese
Daughn Gibson - It Wants Everything
Doldrums - IDONTWANTTOBEDELETED
Fearless Family Gathering - Real Friends "I Don't Love You Anymore" (Acoustic)
Fearless Family Gathering - Real Friends "Island" (The Starting Line Acoustic Cover)
Fearless Family Gathering - Real Friends "Late Nights In My Car" (Acoustic)
Fearless Family Gathering - Real Friends "Summer" (Acoustic)

Mohlo by tě zaujmout:

1 komentářů

  1. Toho je celkem dost :D Hallelujah se mi taky líbí a Uma Thurman je super klip :) i písnička samozřejmě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky