Fotografie #01

Podrubrika Fotografie (v rubrice Moje tvroba) je už založena dlouho, ale až teď jsem se rozhodla sem nějaké ty fotky dát. Tohle je první člá...

Podrubrika Fotografie (v rubrice Moje tvroba) je už založena dlouho, ale až teď jsem se rozhodla sem nějaké ty fotky dát. Tohle je první článek v této rubrice, takže jsem se rozhodla, že sem pro začátek dám výběr z fotek, které jsem dala na we♥it, ale pouze v kolážích, protože jinak by to byl hodně dlouhý článek a myslím, že by to pak už nikoho nebavilo. Proto, pokud se ti některá moje fotka líbí a chceš ji vidět v plné velikosti, tak zde je můj účet na we♥it, kde ty fotky můžeš najít :)


Já vím, že teď to může připomínat článek s fotkami podobný těm, které najdete na spousty fashion blogách, ale věřte, že další články s mými fotografiemi budou trochu jiného formátu - teď jde jen o to, že těch fotek, s kterými se s vámi chci podělit, je trochu víc, a takhle se to vejde do jednoho článku :)

Takže konec úvodu a konečně k těm fotkám - pod koláží vždy najdete popis jednotlivých fotek :)

Belgie 2015 / zapršené okno v autobuse / holub za oknem v Praze
v Německu / veverka v krmítku pro ptáčky / po malování
náhrdelník MCR / Anglie 2013 / zeď nad postelí

kniha Pes Baskervillský / další zapršené okno / detail outfitu
pes známých / Anglie 2013 / klavír
vrána na lavičce / Anglie 2013 / nás kocourek (už není..)

nakreslená loga kapel a seriálů / prostě já / kniha Ready Player One
Harry Potter v angličtině / kniha Kořist / seriál American Horror Story + horká čokoláda s marshmallows
kniha Hvězdy nám nepřály / Anglie 2013 / Anglie 2013

léto 2012 / namalové logo kapely Fall Out Boy / léto 2013
také náš kocour (už nee..) / labuť na Vltavě / DIY tričko s logem kapely My Chemical Romance
svícen, vánoční atmosféra / lístek na Imagine Dragons / knižní výhry + recenzní výtisk

Zaujala vás některá z fotek? Která? Popřípadě který druh/typ fotek se vám líbí nejvíce?

Mohlo by tě zaujmout:

7 komentářů

  1. Fotiť vieš ... :) Pekné fotky ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se mi, že tady má někdo rozhodně talent! Moc krásné fotečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale spíš to jsou takové obyč fotky, většinou z mobilu :D :)

      Vymazat
  3. Máš zajímavé nápady na to, co vyfotit, a to se mi líbí :)
    A ještě to oživí to, co chceš světu sdělit :)

    www.baauuu.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené fotky, nejvíce mě zaujaly fotky: belgie, veverka, klavír a poslední s kocourkem :). FitBlogies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, teď už bych tyhle fotky určitě nedávala takhle na blog, ale i tak jsem ráda, že se někomu líbí :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky