HUDEBNÍ NOVINKY za březen 2016

Od této rubriky jsem na čas upustila, ale mně prostě chybí to, že vás můžu informovat o novinkách ze světa hudby, tedy konkrétně o nový...


Od této rubriky jsem na čas upustila, ale mně prostě chybí to, že vás můžu informovat o novinkách ze světa hudby, tedy konkrétně o nových singlech. A tak jsem se k této rubrice vrátila. Vydávám tedy i články s novými alby, která mají vyjít, ale tento měsíc tenhle článek nečekejte, jelikož v dubnu nevychází moc alb, která by mě zaujala. Ale teď tedy k těm novinkám za březen.

James Bay - Best Fake Smile

První novinkou je Best Fake Smile od britského zpěváka Jamese Baye, jehož tvorbu sice normálně nevyhledávám, ale tato písnička mě zaujala. Pocházejí z ní i následující lyrics:
No you don't have to wear your best fake smile, Don't have to stand there and burn inside, If you don't like it
And you don't have to care so don't pretend, Nobody needs a best fake friend

Sunset Sons - Somewhere Maybe

Kapelu Sunset Sons znáte možná vy, kteří jste byli na koncertě Imagine Dragons, jelikož jim byli předkapelou. A teď jim vyšla i nová deska Very Rarely Say Die, z které pochází také tento singl.
We'll find another somewhere to be

Against The Current - Running With The Wild Things

Kapela Against The Current poslední dobou stále víc roste - je to také celkem nedávno, co podepsala smlouvu s labelem Fueled by Ramen. A také byli celkem nedávno v Praze, kde hráli - já se tam bohužel nedostala :/ Tenhle nový song pochází z jejich nadcházejícího alba In Our Bones, které vyjde 20.května.
Decide our fate but never ask us

Bring Me The Horizon - Follow You

Follow You je další písní z desky That's The Spirit, kterou BMTH vydali už koncem minulého roku. Jedná se už o několikátý klip k této desce. Já osobně písničku Follow You neřadím mezi mé oblíbené, ale líbí se mi zpracování klipu - i když opět nepatří mezi mé oblíbené.

Set It Off - Uncontainable

Set If Off je americkou kapelou a nedávno vydali nový song Uncontainable, který zatím není na žádné desce.
Throwin’ off the chains I’m runnin’
You're the only one Standing in your way

Melanie Martinez - Cry Baby

Melanie Martinez vydala minulý rok svoje debutové album Cry Baby, z kterého pochází také stejnojmenná skladba, která se stala již čtvrtým singlem z tohoto alba. Jinak Melanie si, dá se říct, sama tvoří a "navrhuje" svoje klipy, což se mi strašně líbí - v podstatě všechno od ní je opravdu od ní.
Your heart's too big for your body It's why you won't fit inside

ZAYN - BeFoUr

ZAYN vydal minulý měsíc svoje debutové album a z něho také pochází tato skladba. Mimochodem moji recenzi na tohle album si můžete přečíst >zde<.

Ben Cristovao & The Glowsticks - ASIO

Také na české hudební scéně se objevila novinka a tou je píseň ASIO od Bena Cristovaa ve spolupráci s The Glowstick.

Trevor Moran - Got Me Feelin' Like

A jako poslední tu mám písničku od amerického zpěváka a youtubera Trevora Morana. Jako o youtuberovi jsem o něm už párkrát slyšela, ale nezaujal mě a nedávno jsem si všimla, že je i zpěvákem. A kupodivu - tahle písnička se mi sice líbí, on mi sice moc sympatický a tak není, přijde mi dost.. afektovaný, možná? Ale tohle je super catchy song :)

Která novinka za minulý měsíc se vám líbila nejvíc? 

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Melanii Martinez si mě získala už písničkou Dollhouse, takže jsem ráda, že se konečně více proslavila :)
    Jinak děkuji za tip na Trevora, protože i když mi není vůbec sympatický, písnička je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, že tě něco nového zaujalo - i proto tyhle články píšu :)
      A já Melanie poslouchám docela krátkou dobu, i když i tak ji neposlouchám nijak moc, mám radši jiné zpěvačky. Ale vždycky když začnu poslouchat někoho, kdo třeba není až tak moc známý, a pak se hodně proslaví - trochu žárlím :D :) I když jim to přeju :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky