Právě v kinech: DUBEN 2016

Další měsíc je tady a s ním i nový program v kinech a musím hned na začátek říct, že tento měsíc bude nabitý! Tak se na to připravte (a ...


Další měsíc je tady a s ním i nový program v kinech a musím hned na začátek říct, že tento měsíc bude nabitý! Tak se na to připravte (a hlavně na to připravte svoje peněženky).



Na začátek vám představím tři filmy, které mě osobně zaujaly asi nejvíc.

Colonia / Kolonie (Drama, Historický, Romantický)
Drama Kolonie režiséra Floriana Gallenbergera je inspirovaný skutečnými událostmi odehrávajícími se v chilské kolonii Dignidad za Pinochetova režimu. Kolonii Dignidad založil a vedl bývalý nacistický lékař Paul Schäfer. V 70. letech, kdy z uzavřené kolonie utekli někteří z členů, se ukázalo, že v sektě docházelo k mučení Pinochetových odpůrců a k sexuálnímu zneužívání dětí.
O tomto filmu jsem jako první slyšela v souvislosti s Emmou Watson, ale poté co jsem zhlédla i trailer, jsem byla rozhodnutá, že tento film chci rozhodně vidět.



The Jungle Book / Kniha džunglí (Dobrodružný, Drama, Fantasy)
Hrdinou filmu je chlapec Mauglí , člověčí mládě vychované v džungli vlčí smečkou. Do džungle však přichází hrozivý tygr Šér Chán, jenž si nese jizvy způsobené člověkem. Šér Chán chce zničit vše, co vnímá jako ohrožení a Mauglí cítí, že již v džungli není vítán. A tak opouští svůj domov a vydává se na dobrodružnou cestu plnou poznání. Provází ho přísný mentor, pardál Baghíra, a veselý medvěd Balú. Cestou džunglí se Mauglí setká se zvířaty, které to s ním nemyslí vždy dobře. Patří mezi ně krajta Ká, jejíž svůdný hlas a pronikavý pohled hypnotizují člověčí mládě, a marnivý král Ludvík, který se snaží Mauglího přemluvit, aby mu prozradil tajemství překrásného, leč smrtonosného Rudého květu: ohně.
Na tento snímek jsem rozhodně chtěla zajít do kina, ALE ukázalo se, že u nás v kině to dávají jenom s českým dabingem, což mě dost naštvalo - haló, na tyto filmy nechodí jen děti a někteří by rádi slyšeli původní znění, to samé se mi stalo u Zoopolis, takže na tyto snímky se budu muset podívat doma :/



The Silence of Lambs / Mlčení jehňátek (Thriller, Horor, Krimi, Drama)
Clarice Starlingová, nadaná studentka akademie FBI, je přidělena agentu Crawfordovi vyšetřujícímu případ masového vraha Buffalo Billa, který své oběti stahuje z kůže. Clarice navštíví v baltimorské vězeňské nemocnici bývalého vynikajícího psychiatra Hannibala Lectera, odsouzeného na doživotí za sérii brutálních vražd a kanibalismus, který by o vrahovi mohl něco vědět. Odsouzený psychiatr Clarice zároveň děsí a fascinuje. Když je masovým vrahem unesena dcera senátorky Martinové, nabídne Clarice Lecterovi přijatelnější vězeňské podmínky výměnou za informaci, vedoucí k dopadení Buffalo Billa...
O tomto filmu snad slyšel každý, ale ne každý ho vidět - třeba já. A jelikož je tento měsíc obnovená premiéra filmu The Silence of Lambs, ráda bych na něj zašla, ale radši ne sama,takže uvidím, jestli se mi povede někoho sehnat, kdo by na to šel se mnou.



Další filmy, které budou dávat v kinech (zvýrazněné jsou filmy, které mě zaujaly):
- Ani ve snu! (Romantický/Sportovní)
- Belle et Sébastien, l'aventure continue / Bella a Sebastian: Dobrodružství pokračuje (Dobrodružný/Rodinný)
- Krigen / Boj (Válečný)
- Jak se zbavit nevěsty (Komedie)
- Menandros & Thaïs (Experimentální, Dobrodružný)
- Bird People / Ptáci a lidé (Drama, Romantický, Fantasy)
- Carol (Drama, Romantický)
- Dobrý voják Švejk (Komedie, Válečný)
- Hardcore Henry (Akční, Dobrodružný, Sci-fi) - film je natočen z pohledu pouze první osoby, jedná se o první film takto natočenž
- La tête haute / Hlavu vzhůru! (Drama)
- The Huntsman Winter's War / Lovec: Zimní válka (Akční, Dobrodružný, Drama, Fantasy)
- Remember / Vzpomeň si (Thrillerú
- Na sever / Into the North (Dokumentární)
- Jak básníci čekají na zázrak (Komedie)
- James White (Drama)
- Eddie the Eagle / Orel Eddie (Životopisný, Komedie, Drama, Sportovní)
- Pasolini (Životopisný, Drama)
- The 5th Wave / Pátá vlna (Dobrodružný, Sci-fi, Thriller)
- Les saisons / Příběh lesa (Dokumentární)
- V lučach solnca / V paprscích slunce (Dokumentární)
- Before I Wake / Zlo nikdy nespí (Horor, Thriller)
- My Big Fat Greek Wedding 2 / Moje tlustá řecká svatba 2 (Komedie
- Nikdy nejsme sami (Drama)
- London Has Fallen / Pád Londýna (Akčné, Krimi, Thriller)
- Spotlight (Životopisný, Historický, Thriller, Drama)
- 10 Cloverfield Lane / Ulice Cloverfield 10 (Horor, Mysteriózní, Sci-fi, Drama)
- Vojtěch (Komedie, Drama)
- Giuseppe Verdi: Messa da Requiem / Pavarroti zpívá Verdiho Reguiem (Dokumentární, Muzikál)
- Predator / Predátor (Sci-fi, Akční Dobrodružný, Thriller, Horor)

Na které filmy se tento měsíc chystáte do kina? Tedy pokud vůbec chodíte do kina :)

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Hodně mě zaujala ta Kolonie, protože Emmu Watson mám velmi ráda a trailer vypadá skvěle! :)
    Lovce si také určitě nenechám ujít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mlčení jehňátek jsem viděla. A uznávám, že se mi moc líbil. Byl dost promyšlený, taky se mi dost líbí hlavní herečka, která je fakt skvělá v tom filmu. Kniha džungle taky vypadá lákavě, hlavně pro děti.
    Pěkná informačka.
    S láskou Mí
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Colonia zní vážně hodně dobře! Snad se mi podaří někoho vytáhnout do kina

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle měsíc mě nic moc nezaujalo, ale už se nemůžu dočkat května a třetího dílu CA: The Civil War :D.
    Catamount

    OdpovědětVymazat
  5. Jungle Book mě láká též, ale rozhodně v originále. Jinak se jako správný Marvel fanatik také nemohu dočkat května a nového Kapitána :)) Přeju pěkný večer :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem hodně zvědavá na knihu džunglí, i když myslím, že na promítání se bohužel nedostanu vůbec. Tak snad někdy později :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky