The Wolf of Wall Street (2013)

Jordan je mladým dospělým, který přijde do světa makléřů a burzy a chce si vydělat peníze. V tomto světě se však prvně musí rozkoukat -...


Jordan je mladým dospělým, který přijde do světa makléřů a burzy a chce si vydělat peníze. V tomto světě se však prvně musí rozkoukat - prvně pracuje jako malý makléř u jedné firmy, ale nakonec se rozhodne založit svou vlastní, a tak se zrodil Vlk z Wall Street neboli Wolfie, kterému se v tomto světě opravdu daří. Vydělává více než dost peněz a tyhle peníze se nebojí utratit ani za děvky a spoustu, spoustu drog.



Snímek The Wolf of Wall Street vyšel roku 2013 a zažil dost velký úspěch, jak ze strany diváků, tak ze strany kritiky, o čemž svědčí pět nominací na Oscara, avšak žádná z nich nebyla proměněna. Ale to vůbec neovlivnilo popularitu tohoto filmu u lidí, jelikož ta je stále dost velká. A tak jsem se  k filmu dostala i já - po tom, co všechno jsem o něm slyšela.

Film sice trvá tři hodiny, ale potom, co se do něj opravdu zakoukáte, tak vám to ani nebude připadat. Do příběhu jsem se opravdu vžila, nebo spíše do filmu celkově, jelikož dějově se toho ve filmu až tak moc nedějě, a teď si vůbec říkám, o čem celé ty tři hodiny byly? Upřímně, nepřipadalo mi to jako tři hodiny.

Můžu vás ujistit, že herecké obsazení bylo zvoleno naprosto skvěle - jak Leonardo DiCaprio, tak Jonah Hill, se mi líbil a úžasně mi tam oba dva pasovali. Vlk z Wall Street je částečně i komedií a musím říct, že jsem se u něj i já párkrát zasmála, ale přesto jsem čekala něco více.. legendárního a "skvělejšího".

Opravdu moc musím pochválit skvěle vybraný soundtrack, který nás přímo zanese do dané doby - jinak bychom si klidně mohli myslet, že se příběh odehrává dnes (i přesto, že byl ve filmu zmíněn přesný letopočet). Ale soundtrack jsem si opravdu užila, jelikož k těm situacím, které jsme mezitím na obrazovce mohli vidět, působil jako kontrast a působil to trochu bizarně, ale v dobrém slova smyslu.

Už se asi přenesu k závěrečnému hodnocení. Jsem tochu zklamaná, jelikož jsem od toho čekala dost a dostala jsem.. podle mě lepší průměr. Zpracování, hudba, kamera, obsazení - všechno skvělé, ale to zkrátka nedohnalo celý film. Jsem opravdu dost rozpačitá ohledně tohoto snímku, protože vím, že pro mnohé je to ten nejlepší film vůbec, ale mě si zkrátka nezískal - a ne, že by mi vadilo to téma, přítomnost toho všeho jako děvky a drogy a časté používání nadávek, na ničem z toho nezáleželo. Ale můj celkový dojem je menší zklamání.

Hodnocení: 6/10
Na čsfd. 3/5

Při pohledu na trailer ještě jedna věc - líbilo se mi, že Jordan také komunikoval přímo s diváky a vlastně v pozadí vyprávěl příběh.

Mohlo by tě zaujmout:

10 komentářů

  1. Ja jsem naopak byla nadsena, nic moc jsem necekala a nakonec jsem se neuveritelne bavila.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Můj velký filmový rest! A jak tak koukám, budu k filmu přistupovat raději střízlivě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase hodně lidem se opravdu líbil, tak nevím - možná je to jen mnou :) Jsem zvědavá, jak se ti bude film líbit :)

      Vymazat
  3. Tak to já tedy tenhle film miluju. Připadal děsně ulítlej a hrozně jsem se u něj pobavila a odreagovala. Navíc - Leonardo, mám pro něj prostě slabost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn :) Přesně to jsem chtěla taky zažít, ale neříkám, že se mi film vůbec nelíbil - to vůbec, dobře se na něj koukala. A leonardo dicaprio patří mezi mé oblíbené herce, byla jsem ráda, že jsem ho mohla vidět v další roli :)

      Vymazat
  4. Moc pěkná recenze a sdílím Tvé dojmy - také jsem očekávala mnohé a úplně se to nenaplnilo. I přesto je to ale zajímavý snímek :) Krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
  5. Film jsem viděla a mám podoný názor jako ty, akorát jsem nečekala, že tam bude tolik levných dam a tak všeho okolo a vzhledem k délce filmu mě to místy docela nudilo.
    Catamount

    OdpovědětVymazat
  6. Tak za prvé, Leo to tam hraje naprosto BOŽSKY. Už jen to samo o sobě pro mě z toho film dělá "skvělý film".
    Vlka z Wallstreet jsem poprvé viděla loni v zimě, kdy mi ho na školním lyžáku pustili spolužáci. Byl to v naší třídě naprostej hit a tak museli "napravit mojí kulturní neznalost" :D. Od té doby jsem ho viděla ještě párkrát a hodnotím ho rozhodně velmi kladně. Několikrát se člověk opravdově zasměje, děj pěkně ubíhá, herecké obsazení více než dobré. Připouštím bez mučení, že to není zrovna dvakrát nic výchovného, ale možná právě svojí "zvrhlostí" si tenhle film získal tolik fanoušků. A já k nim rozhodně patřím :))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonardo je skvělý herec, to nepopírám - naopak. Ale to že někde hraje nedělá z jakéhokoliv filmu automaticky skvělý film. To rozhodně ne.
      Ale je fajn, že se ti film líbil. Mě až tak neoslovil.

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky