The Addams Family, Co jsme komu udělali? a další

Minulý týden byl, co se týče filmů, docela nabitý. I když jsem toho plánovala zhlédnout ještě víc a také jsem chtěla dočíst jednu knížku...


Minulý týden byl, co se týče filmů, docela nabitý. I když jsem toho plánovala zhlédnout ještě víc a také jsem chtěla dočíst jednu knížku (a pak se pustit do další), ale nějak jsem to nestihla - nevadí, i tak je tu dost filmů, o kterých zde dnes budu mluvit.

Dallas Buyers Club. Tenhle film jsem chtěla zhlédnout už strašně dlouho, ale přestože jsem ho měla i v počítači strašnou dobu, tak jsem se k němu dostala až teď. To je tak, když člověk tuší, že tenhle film nebude zrovna ten nejveselejší (jakobych se snad dívala převážně na veselé filmy -_-). V češtině Klub poslední naděje, možná jste někteří o tomto filmu slyšeli. Každopádně jsem na něj napsala samostatnou recenzi >zde<, kterou si můžete přečíst.


Co jsme komu udělali? - to je název francouzského filmu, na který jsme se koukali v suplovaných hodinách francouzštiny. Vše se točí okolo franouzských rodičů, kteří mají čtyři dcery - tři z nich jsou už vdané a to za Araba, Žida a Číňana. Čtvrtá dcera si teprve ženicha hledá, a tak rodiče doufají, že aspoň tento bude katolík a běloch. Ovšem dočkají se překvapení. Dělat si srandu z rasismu může být ošemetné, ale podle mě se to v tomhle případě celkem podařilo - pokud hledáte komedie pro pobavení, u které nemusíte přemýšlet, může být tenhle film fajn volbou.


The Addams Family. Vždycky když si říkám, na jaký další film bych se měla kouknout, projíždím si seznam filmů, které chci vidět, na čsfd a tentokrát jsem si řekla, že zhlédnu hned ten první na seznamu. A jako Addams Family. Začala jsem filmem z r. 1991, ale plánuju ještě zkouknou druhý film a také seriál - ty hlášky (nebo citáty) z těchle snímků mě už nejednou zaujaly a právem nalákaly na tyto snímky. Chystám samostatný článek o téhle rodince, ale ten vyjde možná až za dýl, tak se zde taky trochu rozepíšu. Tahle rodina je trochu podivná - libuje si v morbidnostech a pochmurné náladě, nosí černou a místo zahrady mají hřbitov. Humor tohoto filmu je založen trochu na bizarnostech a není to obyčejný humor, řekla bych, že trochu černý. Mně osobně se film líbil a je to super snímek, i když hlášky, které mě na jeho zhlédnutí nalákaly, se zde neobjevily (ale zase, slyšela jsem pár nových), takže předpokládám, že ty mám ze seriálu - je docela těžké se v tom vyznat, když to člověk ještě neviděl. Napište mi schválně, jestli máte radši filmy nebo seriál :) Mně se třeba na první pohled zalíbilo více herecké obsazení filmů, ale zase ty hlášky mi přijdou, že jsou více v seriálu, Ale ještě uvidím, však jsem seriál ještě ani neviděla :D :) A ještě poslední věc - teď se chystám zhlédnout 2. díl tohoto filmu, vlastně ten jsem na 100% chtěla zhlédnout už o víkendu, jen jsem ho nedokázala nikde najít v originálu, tak stále hledám (pokud máte odkaz, klidně torrent, tak mi ho hoďte do komentářů prosím, to byste byli nejhodnější :)).


A které filmy jste za minulý týden viděli vy? A který se vám líbil nejvíc?

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Já toho ted moc neviděla, doháním seriály, ale poslední Zkouknuto bylo nabité, tak snad nevadí, že tentokrát to bude asi chudší :D
    Addamsova rodina se mi líbila, i když už je to pěkná doba, co jsem ji viděla. A Co jsme komu udělali mě docela láká.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď zase trochu zanevřela na seriály - i když i těch mám pár rozkoukaných :) Ale na filmy si poslední dobou dělám času víc :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To vypadá zajímavě :) I když já se na horory nemůžu koukat sama, takže jedině s někým.. ale zaujala mě i knížka o stejném tématu :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky