Design version #20

EDIT: Nový design, který jsem zde měla asi jen týden, blbnul - nešly rozkliknout články, což je dost zásadní chyba, takže jsem byla nucena...

EDIT: Nový design, který jsem zde měla asi jen týden, blbnul - nešly rozkliknout články, což je dost zásadní chyba, takže jsem byla nucena najít nový design a možná, že tento se mně líbí ještě víc.

aktuální design



Předchozí design, který blbnul
původní design, který blbnul

Jak můžete vidět, tak na blogu je nastavený nový design. Už bylo čas na změnu a s předešlým designem jsem už nebyla moc spokojená. Opět tu plánuji ponechat tento design delší dobu, nemám potřebu pravidelně měnit vzhled blogu - uvidím, jak s ním budu spokojená i nadále, ale min. ten půlrok si tu pobude.

od: 15. dubna 2016
do: 20. srpen 2016

Určitě mi napište, jak se vám líbí nový design a jestli se vám líbil ten předešlý více.



Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky