PRÁZDNINY S ERAGONEM

Vítám vás u trochu netradičního článku. Jak už jsem zmiňovala v článku o změnách na tomto blogu, na toto léto jsem si pro vás připr...



Vítám vás u trochu netradičního článku. Jak už jsem zmiňovala v článku o změnách na tomto blogu, na toto léto jsem si pro vás připravila jeden projekt. Jak už jste z názvu a z obrázku poznali, tak projekt se týká série Odkaz dračích jezdců od Christophera Paolini. A o co se bude jednat? Půjde o společné čtení. Jedná se o vůbec první projekt na mém blogu a já se na něj velmi těším, hlavně děkuji nakladatelství Fragment, které mi poskytlo knihy k recenzi a také nějaké ty knížky do soutěže, která na vás bude čekat na konci projektu. Jelikož se jedná o můj první projekt, tak strašně moc doufám, že se do tohoto projektu zapojí dost lidí a že se i vám tento projekt bude líbit :)

Kdy bude projekt probíhat?
Společné čtení bude probíhat během letních prázdnin, tedy od 1. července do 31. srpna 2015, takže na přečtení každého dílu budete mít průměrně 2 týdny.

Kdo se může zapojit?
Zapojit se může každý, kdo si chce tuto série přečíst - nezáleží na tom, zda sérii už předtím někdy četl, nebo jestli ji bude číst poprvé. Do projektu se můžou bohužel zapojit pouze čtenáři s blogem, jelikož součástí projektu bude zveřejňování i některých článků - podle těchto článků pak poznám, kdo se do projektu opravdu zapojil a tím pádem poznám i ty, kteří se budou moci zapojit na konci projektu do soutěže.

Kdy se můžu zapojit?
Do projektu se můžete zapojit v období letních prázdnin, nevadí, pokud se do série pustíte, až později - záleží na vás, kdy knihy přečtete, ale orientačně máte na přečtení každého dílu dva týdny.

Co všechno projekt zahrnuje?
Začnu tím, co by měli splnit ti z vás, kteří se chtějí zapojit. Po přečtení každého dílu bych byla ráda, kdybyste na svůj blog napsali recenzi či článek s vašimi dojmy, který by mimo jiné obsahoval i logo projektu a odkaz na tento článek. A na konci projektu bych prosila o váš názor na toto společné čtení - buď ho můžete zveřejnit na svém blogu v některém článku, nebo pod závěrečným článkem, který najdete zde na blogu koncem srpna. To je asi tak vše, co musíte splnit.
A na co se můžete těšit na mém blogu v rámci tohoto projektu? Já budu zveřejňovat přehledové články o jednotlivých knihách, které patří do této série, dále se můžete těšit na článek o autorovi, článek o filmu Eragon, ke konci vyjde také TAG k tomuto projektu a do toho se samozřejmě bude moci kdokoli zapojit a nakonec bude probíhat soutěž. Tak co těšíte se? :)

Přehled info a pravidel:
- termín: 1.7.-31.8.2015
- zapojit se můžou pouze blogeři
- zapojit se můžete kdykoliv v průběhu letních prázdnin
- umístěte banner soutěže viditelně na svůj blog (např. do menu) + odkaz
- zveřejněte vždy recenzi/dojmy na každý díl této série + do článku umístěte ikonku projektu s odkazem
- napište mi do komentáře, že se účastníte
- nakonec, až projekt skončí, sepište své dojmy z projektu a určitě mi dejte vědět, jak se vám společné čtení líbilo :)

Kde se mám přihlásit?
Stačí napsat komentář pod tento článek - tam napište svou přezdívku a blog a já vás sem zapíšu :)

Účastní se:
- Renaiti


Úvodní obrázky (ikonky) k projektu:





Pokud máte jakékoliv otázky ohledně projektu, tak se klidně zeptejte. A také budu ráda, když projekt budete kdekoliv sdílet :)

Mohlo by tě zaujmout:

14 komentářů

  1. Kdyby mi na poličce nestálo tolik knížek, jejichž čtení odkládám už hezky dlouhou dobu, hned bych se do Eragona pustila s tebou :) Tak třeba někdy příště :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zní to vážně zajímavě :3 upřímně doufám,že se ti zapojí spoustu lidí,protože o takovéhle věci vážně slyším prvně. Já jsem sice vášnivý čtenář,ale do těchto knih jsem se snažila začíst už kdysi a nějak mě to nechytlo,takže se radši budu věnovat své maturitní četbě na příští rok :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad je to skutečně parádní, jen zrovna tento typ četby není úplně můj šálek kávy... :/ Navíc mám teď na prázdniny nasysleno děsný kvantum knih - přes školní rok jsem je kvůli povinné četbě pořád odkládala, tak teď se to snažím dohnat...
    Každopádně doufám, že se přihlásí dostatek lidí, protože se mi tento typ projektu moc líbí a v budoucnu bych se něčeho podobného také třeba ráda zúčastnila :)).

    OdpovědětVymazat
  4. rada by som sa zapojila do podobného projektu, ale eragona som začala čítať, ale prečítala som len jeho, pretože aj keď milujem fantasy, táto kniha mi prišla strašne nudná, neviem prečo, štýl písania bol jednoduchý, a myslím, že knižky sú skôr určené tak o päť rokov mladším, a preto som nechcela strácať čas s čítaním ďalších troch kníh, keď si môžem prečítať niečo iné, pre mňa zaujímavejšie
    inak neznášam nedočítané knihy, série, ale k týmto sa asi fakt nevrátim :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tuhle sérii četla ještě na základce a byla jsem do ní dost zažraná, tak se těším na re-reading :) Nevadí, třeba se sejdem u jiného projektu..

      Vymazat
  5. Jéj, do této série už se chystám pustit rok! Jak ráda bych se zúčastnila, nicméně mám pouze fansite blog, takže nevím jak bych to jen vyřešila :/ Každopádně nad tím budu přemýšlet a určitě se pustím pro jistotu do čtení! :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla bych moc ráda, kdyby ses zapojila. Nemusela bys dávat přímo články o projektu na blog - ale klidně názory na díly, buď na fb stránku (pokud máš) nebo ask. To by šlo vyřešit :)

      Vymazat
    2. Pokud y nebude problém s tím, že bych názory na díly a všechny potřebné informace psala na ask, samozřejmě se moc ráda zapojím! :)...

      Vymazat
    3. Tak super :) Zapisuji si tě teda - stačí když k názoru vždy připojíš i to, že je to v rámci tohoto projektu + odkaz na tento článek, popřípadě si někam můžeš dát ikonku projektu, že se ho účastníš - to nechám na tobě :)

      Vymazat
    4. Perfektní! Jen bych ještě ráda řekla, že jsem se vrátila zpět na svůj deníčkovský blog, kde bude pravděpodobně přidávání pohodlnější, nicméně pokud by byl nějaký problém s tím to měnit nebo tak, vůbec nevadí, klidně to napíši na ask :)...

      Renaiti
      from-dead-world.blog.cz

      Ikonku s odkazem co nejdříve dám do menu a ještě dnes se pokusím Eragona dočíst, abych mohla zítra napsat názor :). Moc děkuji za ochotu a omlouvám se za případné potíže, které jsem způsobila ;)...

      Vymazat
    5. Žádný problém, jen jdu přepsat odkaz na tebe.. :) Jsem zvědavá, co budeš říkat na Eragona.. Já vydám recenzi snad o víkendu :)

      Vymazat
    6. Přidala jsem tam teda odkaz na tvůj blog - jenom nevím, jestli ten správný :D Tak to kdyžtak ještě zkontroluj :)

      Vymazat
    7. Moc děkuji! :) Ano, ano, omlouvám se, trochu jsem si odvykla psát se pod blogem FDW :D Každopádně už se moc těším na tvoji recenzi a celkově na články k tomuto projektu :)...

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky