Knižní květen + červen 2015

Tentokrát se jedná o knižní shrnutí za dva měsíce, protože jsem musela počkat, až se mi nastřádá více přečtených knížek - stále jsem úpl...

Tentokrát se jedná o knižní shrnutí za dva měsíce, protože jsem musela počkat, až se mi nastřádá více přečtených knížek - stále jsem úplně nepřekonala čtecí krizi :/

PŘEČTENO:

Čtecí krizi jsem ještě úplně nepřekonala, takže tady je ten malý výčet knih, které jsem za celé dva měsíce přečetla. Ach jo, ale věřte mi, že teď už na té krizi hodlám zamakat a hodlám se jí zbavit, jelikož mě to samotnou štve. Tak uvidíme u dalšího knižního měsíce.
- Chaos: Válka hluku (Patrick Ness)
- Jurský park (Michael Crichton)
- Krotitel (Camilla Läckberg)
- Uncanny X-Men - Dark Phoenix (Chris Claremont, John Byrne)


Přečteno 1 402 stránek.

ZRECENZOVÁNO:


KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY:

Tentokrát jsem si i docela dost knížek pořídila (na moje poměry), jelikož u nás v antikvariátu jsem zjistila, že mívají dost dobré knížky, některé i nedávno vydané, takže tam budu chodit častěji - ale zas, abych tam všechno neutratila. K recenzi jsem dostala severskou detektivku Krotitel, která mě příjemně překvapila a další, co mě příjemně překvapilo, byla výhra od Elišky (série Podzemí je moje oblíbená). 

- Krotitel (Camilla Läckberg) - recenzní výtisk
- Hlouběji do Podzemí (Brian Williams Roderick Gordon) - výhra z blogu http://rainbow-bookshelf.blogspot.cz/
- Uncanny X-Men: Dark Phoenix (Chris Claremont, John Byrne) - z levných knih (ne, těch oficiálních)
 
- Na větrné hůrce (Emily Brontë) - z antikvariátu
- Dracula (Bram Stoker) - z antikvariátu

Nejhezčí obálka
Uncanny X-Men - Dark Phoenix (Chris Claremont, John Byrne) - Zde musím uvést komiks, jelikož všechny obálky z UKK jsou povedené, hlavně celé provedení série se mi líbí. Zatím je to můj první komiks z UKK, který vlastním (nikoliv první, který jsem četla), ale řadu hodlám dál rozšiřovat.









Nejméně hezká obálka
Chaos: Válka hluku (Patrick Ness) - Vlastním hardback této knihy, jehož provedení je bílé, ale mě se líbí. Ale když musím jednu knihu vybrat, tak volím tuto. (Přece jen mám na výběr jenom ze čtyř knih.)












Největší překvapení
Krotitel (Camilla Läckberg) - Krotitel je první severská krimi, kterou jsem četla a byla jsem hodně zvědavá, jestli se mi bude líbit - jak vidíte, tak mě hodně příjemně překvapila. 












Největší zklamání
Chaos: Válka hluku (Patrick Ness) - Celkově mám sérii Chaos ráda, ale poslední díl mě trošku zklamal. Ale není to žádné velké zklamání. 













Nejlepší kniha měsíce
Jurský park (Michael Crichton) - A na závěr tu máme knihu měsíce - vlastně dvou měsíců, pro mě to byl jednoznačně Jurský park, k němuž jsem se konečně dostala. Prvně jsem přečetla knihu, pak zhlédla i film. Kniha mě naprosto uchvátila - je skvělá, avšak film dost zklamal. Ale co se týče knížky, tak jí nemám pomalu, co vytknout.






A co hezkého jste přečetli vy? Četli jste některou z knížek, která byla zmíněna v tomto článku?

Mohlo by tě zaujmout:

13 komentářů

  1. Také mám čtecí krizi. Doporučuju Coelha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy od něj mě nikdy moc nezaujaly, ale můžu jim dát šanci - kouknu po nich :)

      Vymazat
  2. Na Draculu si už brousím zuby hodně dlouho, ale furt od něj dávám ruce pryč, protože bych ráda nejdříve v angličtině...třeba ho jenom zkusit, protože jde o těžkou angličtinu. :)
    Krotitele jsem četla a nevím, mně se velice líbil, neměla jsem moc výčitek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krotitel se mi taky líbil :)
      Jinak Draculu jsem četla už dvakrát, po prázdninách si ho chci přečíst zase - a konečně ho mám i doma :) Dracula je moje oblíbená knížka :) Ale taky bych ho chtěla zkusit i v angličtině :)

      Vymazat
  3. ani jednu knihu jsem nečetla, ale dost mě zaujal ten komiks. už delší dobu přemýšlím, že si nějaký koupím, jenže je jich tolik a já mám tolik oblíbených témat, že je fakt těžký něco vybrat :D
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tenhle narazila náhodou a na výběr byl akorát ještě Spiderman, takže to byla celkem jasná volba.. Ale už přemýšlím, jaký další UKK komiks si koupím a taky se nemůžu rozhodnout :D :)

      Vymazat
  4. Ten krotitel vypadá vážně dobře! Skvělé přírůstky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krotitel se četl moc dobře a fakt příjemně mě překvapil :) Určitě stojí za přečtení :)

      Vymazat
  5. Skvelý výber :) a dakujem za koment na mojom blogu! Veľmi si ma potešila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec není zač - když mě nějaký článek zaujme, tak ho ráda okomentuju :)

      Vymazat
  6. Knihu Na větrné hůrce si budu muset také někdy dokoupit - docela citelně mi chybí :) A Draculu mám v tom samém vydání!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na větrné hůrce jsem taky četla a moc se mi líbila.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten antikvariát ti závidím! My žádný nemáme, takže se nemůžu dočkat, až budu na vysoké v Praze a konečně do nějakého budu moct chodit :D Draculu i Na větrné hůrce bych chtěla číst. A Válka hluku mi taky přišla nejslabší z celé série, i když ten konec se mi strašně líbil, docela to zachránil :) Jurský park mám v plánu už dlouho, od Crichtona jsem četla Proud času a bylo to super. Jestli jsou všechny jeho knihy takové, mám co dělat, protože jich napsal tuším celkem dost :D Krotitel má krásnou obálku:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky