Mé knižní a filmové plány na léto 2015

Původně jsem tento článek vůbec neplánovala, ale nakonec jsem si řekla, proč si přece jen nesestavit seznam knih, které si chci přečíst ...


Původně jsem tento článek vůbec neplánovala, ale nakonec jsem si řekla, proč si přece jen nesestavit seznam knih, které si chci přečíst a filmů, které chci zhlédnout - aspoň se konečně k některým knížkám a filmům dostanu. Takže tady jsou moje plány :)


KNIŽNÍ PLÁNY
Co se týče knižních plánů, tak ty se možná budou měnit - chci si hlavně přečíst knihy, které mám doma, nebo které si ještě pořídím. Některé z těchto knížek doma nemám, tak nevím, jestli si je stihnu koupit.
- re-reading série Odkaz dračích jezdců - společné čtení zde
- Eragon v angličtině (Christopher Paolini)
- J.R.R. Tolkien: Životopis (Humphrey Carpenter)
- The Perks of Being Wallflower (Stephen Chbosky)
- Červený vrch (Jamie McGuire)
- Terapie láskou (Matthew Quick)
- Sebevraždy panen (Jeffrey Eugenides)
- Havran (E.A. Poe)

FILMOVÉ PLÁNY
Moje filmové plány jsou celkem velké - celkově jsem teď více filmová, teda na filmy si vyhradím víc času, nebo si spíš aspoň nějaký ten čas udělám. Některé z těchto filmů jsem už viděla, ale chci si dát třeba maratony, tak abych to měla komplet :)
- Ant-Man
- Méďa 1, Méďa 2
- 21 Jump Street, 22 Jump Street
- Fight Club
- Star Wars
- Jurassic World
- Intouchables
- Pán prstenů 1,2,3
- The Wolf of Wall Street
- Great Gatsby
- Iron Man 1,2,3
- X-Men, X-Men 2, X-Men: The Last Stand, X-Men Origins: Wolverine
- (500) Days of Summer
- Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
- Meet Joe Black
- Frankenweenie
- Sils Maria
- Very Good Girls

SERIÁLOVÉ PLÁNY
A teď seriály, na ty mám více nálady během školního roku, jelikož zaberou míň času a během prázdnin si můžu vyhradit více času - takže ty filmy jsou příhodnější. Každopádně i u některých seriálů bych se ráda posunula dál + jsem nezmínila PLL, který má během prázdnin nové epizody.
- Misfits - zkouknout aspoň do 4. řady
- Friends - do 3. řady
- AHS - dokoukat všechny řady

Mohlo by tě zaujmout:

8 komentářů

  1. páni, ty toho máš :D. některé body máme společné, hlavně co se filmů týče, jako třeba Star Wars, ty už jsem neviděla hodně dlouho, takže si asi dám maraton starých videokazet :D. Great Gatsby a The Wolf of Wall Street jsou na mém filmwishlistu už dlouho. :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Star Wars jsem viděla zatím IV. epizodu, tak bych konečně měla zhlédnout všechny díly, abych pak na ten nový mohla jít do kina.. A ty dva filmy s Leonardem už chci taky zhlédnout strašně dlouho, konečně si na to snad najdu čas :)

      Vymazat
  2. Tie Perks Of Being A Wallflower len a len odporúčam, je to jedna z mojich najobľúbenejších kníh ♥
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem viděla film a knihu už mi doporučovalo spoustu lidí - chystám se si ji i pořídit, protože myslím, že zrovna tahle kniha mě nezklame..

      Vymazat
  3. The perks fo being a wallflower doporučuji!
    A z filmů doporučuji Iron Mana, Pána Prstenů a X-meny! :)
    Jinak jsi mi právě poskytla spoustu tipů na knihy i filmy, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iron Mana jsem některé díly viděla, ale chci je zhlédnout všechny postupně - navíc Iron Man jako hrdina je jeden z mých nejoblíbenějších. A pak X-Meny - viděla jsem pouze jenom řadu, která začíná First Class, neviděla jsem filmy, které se odehrávají v Xavierově škole, nanejvýš kousek. Celkově chci dokoukat všechny filmy se superhrdinama, které jsem ještě neviděla.. I když třeba Spiderman mě moc neláká..
      No a nakonec Pán prstenů - četla jsem tu trilogii, ale z filmů jsem viděla jen jedničku, tak to musím dokoukat :)

      Vymazat
  4. pekny a hlavne dlouhy plan, tak drzim palce, ja mam spolecne akorat film Ant-Man, aspon z toho co neznam ze jo, co budu dal sledovat ve volnu ze starsich filmu je ve hvezdach...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U filmů se určitě budu držet seznamu plus něco navíc asi zhlédnu.. Ale co se týče knížek, tak doufám, že zvládnu aspoň půlku seznamu, jelikož u mě to většinou dopadne tak, že nějaká knížka mi padne do oka, tak si ji koupím a rovnou přečtu, a pak nestíhám :D ale tak uvidím :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky