TOP 10+ SONGS: červen + červenec 2015

Rubrika TOP 10 SONGS je celkem nová a já na ni minulý měsíc tak trochu zapomněla, takže tohle bude článek za dva měsíce. Navíc se mi nenask...

Rubrika TOP 10 SONGS je celkem nová a já na ni minulý měsíc tak trochu zapomněla, takže tohle bude článek za dva měsíce. Navíc se mi nenaskládalo až tolik písniček, které bych sem mohla dát (písničky beru většinou podle toho, které si stáhnu do mobilu). Jinak mimo jiné jsem teď aktivní i na spotify, takže tam mě určitě sledujte - můj profil zde.



Lana Del Rey - Lana je jedna z mých nejoblíbenějších zpěvaček a obzvlášť ráda od ní mám její unreleased písničky, tedy ty, které oficiálně nevydala na žádném albu (a že jich je!). Mám i oblíbenější než tyto dvě, tedy Playground a Jealous Girl, ale tyto dvě jsem hodně poslouchala za dva minulé měsíce.

Royal Blood - Pokud jste o této britské kapele ještě neslyšeli, tak to rychle napravte. Toto duo má sice zatím jen jedno album, ale to rozhodně stojí za poslech, já z něho vybrala píseň You Can Be So Cruel.

Loïc Nottet - Loïc je Belgičan, který se zúčastnil Eurovision Song a díky této soutěži jsem na něj také já přišla. Má pouze jeden singl, ale ten je skvělý. Jmenuje se Rhytm Inside a můžete pro na něj najít dva klipy - jeden oficiální krátký a druhý delší, dance version.

The Rapture - Tuhle skupinu neposlouchám, znám pouze písničku Echoes, která byla použita jako intro pro Misfits.

George Ezra - George Ezru si sem tam poslechnu a naposled jsem si od něj velmi oblíbila píseň Did You Hear The Rain?.

Cee-Lo Green - Od tohoto zpěváka znám opět pouze jednu píseň a to onu známou Fuck You, která je naprosto skvělá, živá, rytmická a zná ji snad každý.

Arctic Monkeys - AM jsou moje hodně oblíbená skupina, jedna z mých top a baví mě celá jejich tvorba. Minulé měsíce jsem poslouchala hlavně jejich starší tvorbu a z ní třeba písničky Brick by Brick a Old Yellow Bricks.

Nothing But Thieves - Tuhle kapelu jsem teprve nedávno objevila a všimla jsem si, že není moc známá, což je hrozná škoda, jelikož je to kapela, která mě hned na první poslech zaujala a myslím, že ti to dotáhnou ještě daleko. Jejich nejnovějším singlem je píseň Trip Switch.

Marilyn Manson - Kdo by neznal tohoto zpěváka. Udělal i celkem dost coverů a písničky se v jeho podání dost proslavily, tedy alespoň některé, a já mezi ně můžu zařadit i píseň Sweet Dreams (Are Made Of These).

Bring Me The Horizon - BMTH nedávno vydaly dvě nové písně, které předcházejí jejich novému albu That's The Spirit. Musím říct, že mě se jejich starší i nová tvorba líbí a tahle kapela se taky řadí mezi mé oblíbené. Píseň Happy Song a Throne.

Hurts - Hurts není zrovna kapela či duo, které bych poslouchala nějak zvlášť moc, ale nedávno taky vydaly pár nových písniček a mezi nimi i song Rolling Stone, který mě hned na první poslech zaujal - a to hodně.

A které písničky jste za poslední dobu nejvíc poslouchali vy? Znáte některou z písniček, kterou jsem tu zmiňovala já?

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Cee-Lo a Fuck you, to ani nepotřebuje komentář :D moje oblíbené songy za poslední dobu jsou Bad Blood od Taylor Swift nebo Runaway od Lost Frequencies :))
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuck You je klasika, no ? :D Bad Blood není úplně špatná, ale já Taylor moc nemusím..

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky