Recenze: 22 Jump Street

Stejně jako v jedničce (21 Jump Street) se setkáváme s dvojicí policajtů - Schmidt (Jonah Hill; Wolf of Wall Street) a Jenko (Channing Ta...

Stejně jako v jedničce (21 Jump Street) se setkáváme s dvojicí policajtů - Schmidt (Jonah Hill; Wolf of Wall Street) a Jenko (Channing Tatum; Let's Dance), kteří v přestrojení za studenty pátrají po dealeru drog. Avšak tentokrát nechodí na střední, ale navštěvují vysokou školu.

Žánr: Komedie, Akční, Krimi
Původ: USA, 2014
Režie: Phil Lord, Chris Miller (Tito dva režiséři spolupracovali i na jedničce a na dalších filmech/seriálech jako např. LEGO příběh a Zataženo, občas trakaře)

Opět se jedná o film, který má jen pobavit a zlepšit náladu. Co si pamatuji na první díl, tak tomu se to s přehledem podařilo - dost jsem se u něj tehdy nasmála. V druhém díle je dost věcí stejných a dost se jich opakuje, taky příběh je skoro to samé, ale i tak film dokáže stále dost pobavit, protože hlášky hlavních hrdinů až tak nezklamou. Vlastně se najde pár fakt dobrých hlášek (viz. jedna hláška, která zaplavila celý net a je v hodně vinech - asi víte, o které mluvím), ta je best. Také závěrečné titulky (ty před těmi úplně závěrečnými) jsou dost epické a rozhodně pobaví.
Druhý díl u mě sice nepřekonal ten první, ale i tak se těším na další pokračování, které by mělo vyjít v roce 2016.
Film taky doprovázela dobrá hudba - takové "drsňácké" hity, nevím, jak jinak tyto písničky popsat (např. Turn down for what).

zajímavosti o filmu zde

Celkově se mi film líbil, i když jedničku nepředčil. Ale i tak jsem se u filmu dost nasmála a rozhodně to nebyl ztracený čas.


Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Mě film a i 21 Jump Street šíleně zklamalo, hrozná blbost.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak více lidí, více názorů.. Mě jednička i dvojka pobavily a zklamaná jsem rozhodně nebyla :)

      Vymazat
  2. Já ani neviděla jedničku..:D Už se na to ale delší dobu plánuji kouknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se koukni.. Podle mě dobrá komedie, spíš oddychovka :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky