Hudební novinky: ČERVENEC 2015 (best of)

Vítejte u dalších hudebních novinek, tentokrát za měsíc červenec. Vždy v článcích můžete najít úplně všechny novinky, ale to mi bralo st...


Vítejte u dalších hudebních novinek, tentokrát za měsíc červenec. Vždy v článcích můžete najít úplně všechny novinky, ale to mi bralo strašně moc času, takže to budu dělat jinak - v článku najdete vždy jen výběr těch, podle mě, nejlepších a úplně všechny novinky najdete kdyžtak na fb stránce Hudební novinky, kam se snažím přidávat skoro všechny.

Tentokrát vám nebudu psát o písničkách nic víc, nevím, co bych napsala. Jako vždycky, ty jsou zvýrazněné, jsou ty, které se mi líbí více. Jinak nejvíc mě potěšily nové písničky od BMTH, na jejich nové album se hodně těším. Dále nový singl od 5SOS mě taky potěšil, líbí se mi, že si zachovaly svůj punk rockový styl, že nejsou moc popoví. Hodně mě taky překvapila písnička od Hurts, jelikož je až tak moc neposlouchám, ale tahle písnička se mi vážně vryla pod kůži. A to je asi tak všechno - tedy ještě jedno, podívejte se na kapelu Nothing But Thieves, jelikož ta je vážně skvělá.

5 Seconds of Summer - She's Kinda Hot
American Authors - Go Big Or Go Home
Bring Me The Horizon - Happy Song
Bring Me The Horizon - Throne
Cody Simpson - Happy Lil' Hippie
Cody Simpson - Livin Easy
Dead Letter Circus - In Plain Sight
Demi Lovato - Cool for the Summer
George Ezra - Barcelona
Hurts - Rolling Stone
Holly Henry - Old Money (Lana Del Rey Cover)
Holly Henry - Zombie (The Cranberries Cover)
John Newman - Lights Down
Kristína - Ta ne
Little Mix cover Jason Derulo AND Whitney Houston
Major Lazer - Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley)
MARILYN MANSON - THIRD DAY OF A SEVEN DAY BINGE
Marina and The Diamons - Blue
Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You ft. John Legend
Nate Ruess - Great Big Storm
Neck Deep - Gold Steps
Nothing But Thieves - Ban All the Music
One Shot Thrill - "End Of The World"
Panic! At The Disco: Hallelujah
Pharrell Williams - Freedom
PVRIS - Fire
R5 - All Night
R5 - All Day, All Night: Easy Love (live)
R5 - All Day, All Night: One Last Dance
Roomie - How To Play a Kitchen (Song)
Rudimental - Love Ain't Just A Word feat. Anne-Marie & Dizzee Rascal
Set It Off - Forever Stuck in Our Youth
Sinead Harnett - Do It Anyway
Sons Of Texas - Blameshift
The Prodigy - AWOL (Strike One)
The Prodigy - Get Your Fight On
The Weeknd - Can't Feel My Face
Vance Joy - Fire and the Flood
Zara Larsson - Lush Life

Pro všechny novinky sleduj fb stránku Hudební novinky

A které písničky se nejvíc líbily vám za měsíc červenec?

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky