Minirecenze #01: série Chaos, Star Wars a komiksy UKK

Ti, kdo sledují fb stránku blog - zde , tak asi ví, že občas na ní zveřejňuji minirecenze, jak na filmy, tak na některé knížky a v poslední...

Ti, kdo sledují fb stránku blog - zde, tak asi ví, že občas na ní zveřejňuji minirecenze, jak na filmy, tak na některé knížky a v poslední době hlavně komiksy. A řekla jsem si, že by byla škoda o tyhle minirecenze ochudit čtenáře blogu, takže tady jsou. A určitě mi nezapomeňte napsat do komentářů, jestli máme na něco stejný názor nebo jak se vám líbily tyhle knížky či filmy :)




série Chaos (Patrick Ness)

 Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje


Uncanny X-Men: Dark Phoenix


The Amazing Spider-Man: Kravenův poslední lov


Avengers: Na ostří nože


Tentokrát jsem pouze okopírovala recenze z facebooku, příště je možná přepíšu - asi to bude vypadat lépe. Ale pro tentokrát to je teda takhle. A většinou do jednoho článku dám asi pět minirecenzí. Nové minirecenze sleduj na fb pod hashtagem #FMminirecenze.

Mohlo by tě zaujmout:

5 komentářů

  1. Tak třeba mě u trilogie Chaos první díl moc nebavil, prostě mi tak trochu nesedl, zato ten druhý, ten považuju za vrchol celé série a hrozně jsem si ho oblíbila. Poslední díl je taky dobrý, sice ne jako dvojka, ale bylo to takové zajímavé zakončení =)

    OdpovědětVymazat
  2. Na trilogii Chaos se upřímně dost těším, zaujalo mě už jenom grafické zpracování. A tvoje minirecenze vypadá dost kladně, takže snad se mi série bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že celkově je série Chaos víc než fajn a za přečtení rozhodně stojí :) Tak ať se ti líbí :)

      Vymazat
  3. Co se týče Star Wars, tak čtvrtý (/první, whatever) díl je spíš takový rozjezdový a nejmíň akční, a podle roku natočení se akce stupňuje (nejnovější "třetí"/šestý díl je prostě blockbuster, kde se všichni mydlí o sto šest :D), takže je dobré kouknout se na všechny. Pro mě jsou SW srdcovka a můj neoblíbenější je šestý (/třetí), protože se mi prostě víc líbí ty starší (hlavně proto, že jsou původní a víc se mi líbí děj), ikdyž efekty tam opravdu nejsou nic moc, ale na tu dobu to bylo něco unikátního. A ano, Star Wars stojí za to :). Hm, poslední dobou přemýšlím, že si nějakou tu komixovou knížku koupím, ale prostě se mi za to nějak nechce vyhazovat tolik peněz, ale strašně mě to láká. :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mám stažené všechny díly Star Wars a plánuji maraton - uvidím, jak se mi budou všechny díly líbit :) Ale pravdou je, že prostě chci, aby se mi líbily :D Když mi o tom všichni tak básní..
      Jinak tyhle komiksy z UKK jsou podle mě strašně fajn - ta vydání vypadají skvěle a mají to fakt hezky provedené.. Já osobně jsem si ještě žádný komiks z UKK nekoupila za plnou cenu, u nás je mají každou chvilku v Levných knihách, takže po nich hned skočím.. Ale na druhou stranu, ty komiksy za to fakt stojí :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky