Recenze: Iron Man 3

Ve třetím díle musí Tony Star/Iron Man (Robert Downey Jr.; Soudce, Sherlock Holmes) čelit mocnému nepříteli. A přitom se poprat i sám se ...

Ve třetím díle musí Tony Star/Iron Man (Robert Downey Jr.; Soudce, Sherlock Holmes) čelit mocnému nepříteli. A přitom se poprat i sám se sebou. I v tomto díle najdeme starého dobrého Tony Starka plného sarkasmu, ale ho poznáváme z jeho druhé stránky, kde sledujeme jeho vnitřní starosti a také to, jak se změnil a dospěl. I v tomto díle se setkáváme s jeho přítelkyní Pepper (Gwyneth Paltrow; Zamilovaný Shakespeare).

ŽÁNR: Sci-fi, Fantasy, Akční, Dobrodružný
REŽISÉR: Shane Black (Poslední slovo při výběru režiséra měl Robert Dowbey Jr.)
PŘEDLOHA: Jack Kirby
PŮVOD: USA/Čína, 2013

U těchto filmů jsme zvyklí na jistou úroveň efektů a ta je i zde dále udržována, vše působí realisticky a přitom ne přehnaně počítačově.
Jak jsme zvyklí u Marvel filmů, speciálně u Iron Mana, i zde se najde několik vtipných dialogů i scén, ale tentokrát je pokračování Iron Mana o něco vážnější.
Třetí Iron Man navazuje na předchozí filmy o Iron Manovi a také navazuje na Avengers, zároveň předchází filmu Thor: Temný svět.
Tony Stark jako Iron Man patří k mým nejoblíbenějším hrdinům, takže filmy s ním rozhodně můžu, ale přesto mě tento snímek, až tak nevzal za srdce - a nedokážu si vysvětlit, čím to bylo, jelikož ztvárnění tohoto filmu se opravdu povedlo. Přesto mi tam asi něco chybělo.
Neříkám, že se mi nelíbil - líbil, to rozhodně, ale úplně mě nenadchnul. Ale přesto, pokud jste fanoušky zfilmovaných komiksů, tak tento snímek byste měli vidět (i když se komiksu tak úplně nedrží).
Mimochodem tohle bylo už popáté, co Robert Downey Jr. ztvárnil postavu Tonyho Starka, to ve světě zfilmovaných komiksů dokázali zatím jen dva další herci - Hugh Jackman jako Wolverine a Samuel L. Jackson jako Nick Fury.

Nicméně, film je to podařený a určitě za zhlédnutí stojí, jen nemějte příliš vysoká očekávání.


Mohlo by tě zaujmout:

3 komentářů

  1. Já se Marvel filmům až donedávna úspěšně vyhýbala. Pak přišel víkend, kdy jsem se podívala na všechny a hned se zamilovala. Ačkoliv Iron Man 3 mě nenadchnul tolik :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Marvel filmy mam rada a Iron man je muj oblibenec, takze se mi film libil.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Iron man je taky můj oblíbený Avenger, ale stejně jako tebe mě ten film moc nenadchnul. Jako jo, je dobrej, ale jak píšeš, něco tomu chybí. Nejvíc z ironmanovských filmů se mi líbila jednička :). A marvelovky taky můžu :D.
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky