Zítřejším vlakem na Rock for People

Za pět hodin vstávám, abych nezmeškala vlak, ale měla jsem v plánu napsat tenhle článek, tak to ještě rychle udělám. Zítra začíná Rock for ...

Za pět hodin vstávám, abych nezmeškala vlak, ale měla jsem v plánu napsat tenhle článek, tak to ještě rychle udělám. Zítra začíná Rock for People a mně se poštěstilo získat lístek. Je to jediný český festival, který považuju za svůj "vysněný" a to už někdy od základky - zkrátka na tenhle fesťák jsem se vždycky chtěla podívat.

To znamená, že tu nějaké tři čtyři dny nebudu, což by nebyl žádný problém - kdybych si neplánovala, že pro vás mezitím napíšu spoustu článků... ups, takže se termín posouvá a až dojedu, tak se na to konečně vrhnu a vy pak můžete čekat záplavu článků. A to nejenom těch všedních. Samozřejmě bych ráda sepsala i nějaké moje dojmy z RfP. A vezu si tam foťák, takže fotek bude určitě mnoho! Některé dám sem na blog, některé na můj instagram, takže mě nezapomeňte sledovat.

No a na které kapely se třeba těším? V neděli na Royal Republic, o kterým jsem se dozvěděla až díky RfP, v pondělí na From Our Hands, na kterých už jsem dvakrát byla a nemůžu se dočkat, až si je poslechnu potřetí, a v úterý The 1975, jejich starší tvorbu mám ráda a hlavně jsem zvědavá, jací budou naživo. A spoustu dalších kapel a to je ani nestihnu všechny.

Všichni, kdo tam taky jedete, si to užijte a za pár dní zase ahoj :)


Mohlo by tě zaujmout:

7 komentářů

  1. Také se na rfp chystám :) Nejvíce se tedy těším na Five Finger Death Punch, Skillety a Royal Republic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad sis to užila :) Já chystám i článek o RfP a o těchle kapelách se tam taky budu zmiňovat :)

      Vymazat
  2. Užij si to. :) Mě letos čekají jen Colours of Ostrava. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mě letos Colours of Ostrava ani moc nelákají - snad jen kvůli Nothing but Thieves bych tam jela, ale tak ty snad budu mít šanci vidět ještě někdy jindy :) Tak si to pak užij :)

      Vymazat
  3. To by asi nebylo pro me, ale tobe preji hezkou zabavu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem chtěla jet, ale nějak to bohužel nevyšlo, tak snad příští rok :). Ty si to tam parádně užij! :))
    Catamount GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti to ten příští rok vyjde, i já bych se ráda podívala na další ročník :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky