týdenní shrnutí

Říkala jsem si, jestli teď týdenní shrnutí vůbec vydávat, jelikož jsem byla na Rfp (článek > zde <) a moc filmů jsem za poslední ...



Říkala jsem si, jestli teď týdenní shrnutí vůbec vydávat, jelikož jsem byla na Rfp (článek >zde<) a moc filmů jsem za poslední dobu nezhlédla, ale na druhou stranu - shrnutí už tu nějakou dobu nebylo, tak jsem se nakonec přecejen rozhodla pro jeho vydání. Tentokrát je to tedy spíš takové povídání, hlavně o seriálech a také o jedné takové specialitce.

Začnu těmi seriály. Jak jste si už mohli všimnout, začala jsem psát novou sérii Novinky mezi seriály a to pro web kritiky.cz. Tohle téma jsem si mimochodem zvolila sama - tedy, že chci recenzovat novinky, takže mým úkolem se stalo zkoukávat piloty k novým seriálům a vzápětí na ně psát recenze. To bych nebyla já, abych už teď nebyla ve skluzu :/ Ale nebojte i tohle hodlám dohnat, ale těch seriálových novinek vychází opravdu hodně, tak si říkám, jestli to zveřejňovat v jednotlivých článcích i tady na blogu, jak jsem to doposud dělala - uvidím, dokud to nebude několik článků hned po sobě, tak to tak asi nechám, aspoň to tu bude aktivní, ale pokud bych neměla co mezitím vydávat, tak to smrsknu do jednoho článku s odkazy. Ale konec monologu. Tady jsou dvě novinky, které jsem mezitím zhlédla.

Roadies. Seriál z prostředí koncertů a jejich zákulisí. Můj názor na tenhle seriál si můžete přečís >zde<.

Uncle Buck. O tomhle seriálu jsem ještě nestihla sepsat článek, ale něco už nakousnu tady. Zjistila jsem, že jde o předělávku jednoho amerického "klasického" seriálu, tentokrát z toho udělali ale černoušskou chacha komedii. No, není to tak špatné, jak jsem to čekala, ale i tak.. více se dozvíte v připravovaném článku.

Jak jste si mohli všimnout, tak poslední dobou moc nečtu. Ani nevím proč. Ale teď musím číst, kvůli škole, protože jsem pořád nepřečetla dostatek knížek k maturitě, plus si k nim musím vypracovat rozbory. Takže jsem teď začala číst Vyhoďme ho z kola ven, film miluju, tak uvidím, jak se mi bude líbit knížka.

Před prá dny jsem byla na letňáku, dávali Ex Machina a tenhle film jsem chtěla vidět hned, jak šel do kin - no, nějak mi to nevyšlo, tak jsem se k němu dostala až teď. O tomhle filmu určitě bude samostatný článek - o všem, výjimečně se bude jednat o spoilerovou recenzi, jelikož se z toho chci pořádně vypsat, nejenom z filmu, ale taky z toho, co se stalo běhm filmu. Však sami uvidíte.

Je snad někdo, kdo nepostřehl vydání hry Pokémon Go? Protože já to postřehla moc dobře - kámoši to hrají, všude na internetu jsou meme a články o tom a jediný, co můžu já dělat, je dívat se na seriál. Bohužel na to nemám správnou techniku, tedy smartphone, a tak asi jen těžko půjdu chytat pokémony. Ach jo, z tohoto jsem fakt smutná.. Ale hodlám si šetřit na nový mobil - už se mi rozbil smartphone, dotykáč a teď mám starou nokii. Ale už kvůli lepšímu foťáku a Androidu si mobil pořídit musím. Ale Pokémon mě k tomu teď fakt nakopl - však jak dlouho jsem na tenhle okamžik čekala, až budu moct sama lovit pokémony. Doopravdy. Dejte mi vědět do komentářů, jestli to taky hrajete, nebo jestli jste o tom třeba vůbec neslyšeli.

Jinak teď plánuji zhlédnout mnoho filmových novinek, abych je pro vás mohla zrecenzovat a celé léto budu chodit do letňáku, kde dávají také zajímavé snímky, takže na to se těšte. Mimo filmy se samozřejmě dívám na seriály, už déle rozkoukané mám Skins, které jsem už jednou viděla, ale celkem nedávno jsem se začala koukat znovu na 1. generaci,dále se na obrazovky vrátil Mr. Robot s 2. sérií, přičemž já jsem ještě nedokoukala ani tu první, ups, taky se vrátili Pretty Little Liars, ale já ještě neviděla 6. sérii, protože mě to moc nebralo, ale zase mi přijde škoda se na to nedodívat, když už jsem se na to dívala tak dlouho, taky mám rozkoukaný Outcast - což je zatím dost dobrý seriál (psala jsem o něm >zde<), ale u něj jsem ve skluzu o jeden díl, pak jsou tu samozřejmě ty novinky, přičemž teď mám stažených asi šest nových pilotů, na které jsem se ještě nepodívala. No a naposled se chci zmínit ještě o Pokémon, jelikož ty jsem chtěla znovu zhlédnout už dlouho, ale dostala jsem se k tomu až teď. No, mám co dělat. :D

A jaké seriály sledujete vy?

Mohlo by tě zaujmout:

5 komentářů

  1. Na Ex Machinu bych také ráda vyrazila do letního kina :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že ten nápad jakože Novinky mezi serály je fakt super! :) Ale asi by pak bylo blbý, kdyby si přidávala několik stejných článků za sebou no :D Každopádně zatím v tom pokračuj! :)
    Já jsem se nově začala dívat na The Shannara Chronicles-což je fantasy seriál od MTV, sice to je v porovnání s Game of Thrones a tak úplný nic, ale přece jen se to dá. :D
    Pak jsem se taky začala dívat na The Carrie Diaries :D
    Na PLL jsem se chtěla dívat hrozně moc dřív, ale nějak to nevyšlo... teď už mě to ani moc nezajímá :D.
    Vlastně jsem se ještě začala dívat na seriál Believe-což se mi poměrně dost líbí. :D
    Pokemon Go je všude :D Já tu hru teda nemám, ale narážím na to fakt všude :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) O The Shannara Chronicles jsem doteď neslyšela, možná si někdy zkusím pustit aspoň pilo. Jinak The Carrie Diaries zrovna sledovat ségra, takže já sem tam něco taky zahlédnu, ale jinak dávám přednost Sex and The City - v originále jsem to ještě neviděla a rozhodně jsem neviděla všechny díly, takže na to se těším :) Jinak PLL - ze začátku to byl fakt dobrý seriál, ale teď už mě to moc nebaví - do sledování se musím nutit, takže ještě uvidím, jestli to vůbec dokoukám :D :)

      Vymazat
  3. Ty seriálové novinky by byli super. Mně už dochází inspirace na co koukat. Jsem tak trochu seriálový maniak. Mezi moje nej seriály patří The Walking Dead, Teen Wolf, Supernatural, The 100 a Arrow. Pak sleduju dalších tisíc seriálu, které třeba nejsou zas tak známé. Každopádně mi přijde, že všechny seriály vychází na podzim a zimu a přes léto nic není.
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaké seriálové novinky už jsem vydala, kdyžtak tady: http://www.kritiky.cz/author/juliekrocova/.
      The Walking Dead chci taky začít sledovat, jinak od těch samých tvůrců zrovna vyšel nový seriál Outcast - na ten se dívám a zatím dost dobrý, takže doporučuju :) Ty další seriály mě už tak moc nezaujaly, teda až na Supernatural, ty bych možná časem zkusila. Ale u Teen Wolf jsem se nemohla přenést přes tu podobu vlkodlaků - to jsem nedávala :D
      Jinak máš pravdu, nejvíc toho vychází na podzim, ale např. v červnu vyšlo taky dost novinek, i v červenci ještě něco vychází, ale v srpnu to bude s novinkama hodně slabé :/

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky