Právě v kinech: ČERVEN 2016 (opožděně)

Už z názvu jste si všimli, že tento článek vydávám opožděně a za to se velmi omlouvám, ale berte to jako inspiraci, co jste v kině zmešk...


Už z názvu jste si všimli, že tento článek vydávám opožděně a za to se velmi omlouvám, ale berte to jako inspiraci, co jste v kině zmeškali. Mě osobně nejvíce zaujaly tři snímky a o těch se zde krátce rozepíšu, žádný z nic jsem ještě neviděla, ale to chci určitě napravit a později se můžete těšit i na recenze těchto filmů.

FINDING DORY

V červnu si pro nás připravil Pixar návrat legendární animované pohádky Hledá se Nemo, přičemž pokračování se jmenuje Hledá se Dory. Všichni jistě víme, kdo je Dory, je to ta modrá zmatená ryba z jedničky. Jak může obstát pokračování úspěšné pohádky s velmi podobnou zápletkou po tolika letech? Zatím jsem četla samé pozitivní ohlasy, ale i přesto je hodnocení dvojky o trochu nižší než jedničky, co jsem se zatím dívala na čsfd a imdb. Upřímně jsem nebyla moc nadšená z oznámení pokračování, protože ve většině případů to nedopadá dobře a navíc Nemo byla jediná skvělá animovaná pohádka, která neměla žádné zbytečné pokračování. No, dvojka už tedy vyšla a já stejně nějak nepropadla té náladě dostatečně na to, abych na to šla do kina (navíc jsem to chtěla vidět v originále a v kině to u nás dávali jen s dabingem).

ME BEFORE YOU

Upozorňuji, že při sledování samotného traileru asi budete brečet - nebo alespoň mě skoro slza ukápla, i když jsem se na něj dívala už poněkolikáté. Většinou nejsem na romantické filmy a očividné ždímačky, ale teńhle snímek mě zaujal už jen kvůli hercům obsazených do hlavních rolí, tedy Emilia Clarke a Sam Claflin. Z traileru bych řekla, že se nebude jednat o přiblblou romanťárnu, ale i snad o trochu chytrý romantický film. Opravdu jsem zvědavá, jak se mi to bude líbit.

MONEY MONSTER

Filmy jako Money Monster a jemu podobné by mě pravděpodobně normálně moc nezaujaly, ale když se jedná o některé herce, tak jsem schopná se dívat na filmy naprosto různých žánrů, jen abych viděla toho daného herce v různých rolích. A ne, opravdu se nejedná o George Clooneyho, ten, o kom mluvím je Jack O'Connell, kterého můžete znát např. z britského seriálu Skins a nebo filmu Unbroken, v obou případech ztvárnil role naprosto skvěle a zařadil se díky tomu mezi mé oblíbené herce.


VŠECHNY FILMY:

Na kterých filmech jste byli v červnu v kině? A které byste mi doporučili?

Mohlo by tě zaujmout:

11 komentářů

  1. Ja byla na Warcraft a silene me film zklamal. Dory chci strasne videt, urco bude skvela. Tez planuji shlednout Nez jsem te poznala a V zajeti demonu 2.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O V zajetí démonů 2 jsem slyšela, že je to dobré, tak snad se ti film bude líbit, až se k němu dostaneš - já na tyhle horory asi moc nejsem, nebo spíš málokterý horor mě dostatečně zaujme :)

      Vymazat
  2. Láká mě nejvíc Me before you, ale pochybuju, že se do kina dostanu :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle film dávali v kinech už v červnu, nevím, jestli ho ještě někde vůbec dávají.. Ale Právě v kinech pro měsíc červenec už taky chystám :) A sem tam se vyplatí udělat si čas na to kino :)

      Vymazat
  3. Na všechny tři filmy se moc těším, akorát na ně nemám v plánu jít do kina, tak si na ně počkám dokud nebudou přístupné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás v kině už je ani nedávají, takže já to mám stejně :) Snad se na ně stihnu podívat, co nejdřív :)

      Vymazat
  4. Dobré tipy :).

    Audrey&Pearl
    www.audreyandpearl.blogspot.cz
    FB: https://www.facebook.com/Audrey-and-Pearl-396910423691546/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z toho jsem neviděla nic, ale rozkoukala jsem Humra, ten taky běžel v kině nedávno. Pokud máš ráda lehce divný a ujetý filmy, bude se líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle film vypadá hodně zajímavě a určitě mě zaujal, díky za tip, nevím sice, kdy se k němu dostanu, ale jednou určitě :)

      Vymazat
  6. Já se momentálně chystám na Hledá s Dory, Me before you a Warcraft :)

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že Warcraft mě moc nezaujal - asi to bude tím, že jsem tu hru nikdy nehrála, ale snad se ti bude film líbit :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky