Novinka mezi seriály: Braindead

Letos tu máme nový seriál z politického prostředí, toho amerického. Přiznávám, že v politice se moc nevyznám, natož v té americké, ale i...


Letos tu máme nový seriál z politického prostředí, toho amerického. Přiznávám, že v politice se moc nevyznám, natož v té americké, ale i právě proto jsem byla zvědavá na to, jak mě dokáže právě takovýto seriál zaujmout. Nenechte se mýlit, tady nejde jenom o seriózní politiku - ale o tom až za chvíli. To, že se v politice nevyznám, určitě má vliv na moje hodnocení - protože mi trvalo o dost déle se do seriálu dostat a vůbec se v něm zorientovat, protože přecejen se tam řeší politické problémy apod. Kolikrát ještě budu muset použít slovo politika? Tak snad už naposled, protože mimo ní, se v pilotním díle Braindead děly i další zajímavé věci. Zdá se, že někteří lidé mají trochu "tupější" pohled než ostatní - z toho plyne i samotný název seriálu. Tak trochu "bezmozci".

více o seriálu a moje hodnocení najdete v celém článku

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Trailer vypadá hodně solidně. Možná se nechám zlákat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň ten první díl zkus a uvidíš, třeba se ti to bude líbit :)

      Vymazat
  2. Politické seriály mám ráda a trailer k tomuhle vypadá výborně. Určitě seriál vyzkouším. Moc děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, to mě hrozně těší, že tě seriál zaujal - právě proto ty články píšu :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky