Jak jsem se pokusila být pokémon trenerém (Jde hrát Pokémon GO i na počítači?)

Pokémon GO už asi ani nemusím představovat, pojďme se rovnou přesunout k "příběhu", co se mi stal nebo spíš co mě v souvislost...


Pokémon GO už asi ani nemusím představovat, pojďme se rovnou přesunout k "příběhu", co se mi stal nebo spíš co mě v souvislosti s touhle hrou zarazilo. Já jsem fanouškem Pokémonů a celý svět Pokémonů zkrátka miluju. Ještě dávno před touhle hrou jsem si jako malá s kámošema hrála na trenéry Pokémonů - stačila nám k tomu příručka v podobě knížky a naše představivost. A můžu vám říct, že to byla jedna z nejlepších her mého dětství. Takže si dokážete představit, že na okamžik, kdy se budu moct stát '"opravdovým" trenérem jsem čekala dost dlouho. Ale je tu jedna maličkost - nemám mobil, ani s androidem, ani s ios, mám obyčejnou krabici na telefonování a na ní si asi těžko zahraju Pokémon GO. A než si našetřím na mobil, to bude trvat, navíc není to moje jediná priorita, a tak jsem mezitím hledala alternativu. (Jinak ještě chci zmínit, že pak jsou tu takoví lidé, kteří to hrajou jen proto, že to hrajou všichni, Pokémony třeba nikdy neměli rádi, ale chcou být in. Tyhle lidi asi nepochopím). Ale vraťme se k tomu, co tu chci vlastně říct. Nebojte, už se k tomu dostávám. Jelikož nemám teda mobil s operačním systémem, tak bych neměla mít ani instagram, že? Ale ten mám, takže jak je to možné? Existuje aplikace Bluestacks, díky které si můžete mobilní aplikace stáhnout i na pc. A nedávno tam přidali i možnost, že si můžete stáhnout Pokémon GO. Tak co jsem udělala - stáhla si to, podle docela složitých tutorialů si všechno nastavila, tak jak tomá být, stáhla si další aplikace - kvůli gps a tak a čekala jsem, jestli to bude fungovat. Myslela jsem, asi jsem blbá nebo co, že to bude fungovat, tak jak to je na mobilu. Ale ne, to jsem se spletla. Vy sice můžete hrát Pokémon GO na počítači přes Bluestacks, ale aplikace nebude registrovat, když budete chodit, takže jak tohle vyřešit? V jiné záložce máte otevřenou mapu s fake gps (aplikace) a na té se posouváte a můžete si určit, kde chcete právě být - kdekoliv na světě. Takže z hry, která vás má donutit jít ven, se opět stává další počítačová hra, díky které se nemusíte hnout z místa. Samozřejmě, jak jsem tohle zjistila, tak jsem to všechno povypínala a kašlala na to - zkrátka si počkám až budu mít ten mobil. Ale jedno, co nepochopím, to jsou ty lidi, kteří to takhle fakt hrajou - vždyť to ztráci veškeré kouzlo! Proč to chci hrát já? Protože půjdu ven, půjdu do přírody a budu si připadat jako pravý trenér Pokémonů. Prostě to má působit realistiky a opravdu od téhle hry nečekám, že se nebudu muset hnout z místa. Takže já si počkám na to své kouzlo, které to pro mě má. A dál budu nechápat lidi, kteří to schválně! takhle obchází.

Já jsem se z toho zkrátka musela vypsat, protože tohle mě hodně zarazilo. Co si o tom myslíte vy, má to pak vůbec cenu tu hru hrát? 

Mohlo by tě zaujmout:

7 komentářů

  1. Když jsem o téhle hře slyšela prvně, přišlo mi to jako super nápad, ale je z toho zas další celosvětová masová mánie, že mě to příšerně otrávilo. Máš pravdu v tom, že hodně lidí to hraje jen proto, aby byli in a nikdy se o seriál nezajímali. Já to třeba taky nikdy neviděla a původně jsem si hru stáhnout chtěla, ale když jsem se nad tím zamyslela, došlo mi, že k tomu nemám takový vztah jako ti zarytí fanoušci, kteří týden co týden celé své dětství žrali nové díly seriálu, sbírali kartičky atd. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šílený, kolik lidí to hraje.. Ale to mi nemůže zkazit náladu - ta mánie okolo toho, ta mě vlastně ani trochu nevadí. Já určitě vztah k Pokémonům mám, takže proto to chci hrát, ale na druhou stranu neodsuzuju lidi, kteří sice jako malí Pokémony nesledovali ani nic, ale třeba teď je to doopravdy zaujalo. To se může stát :)

      Vymazat
  2. Myslím, že hlavní myšlenkou je donutit lidi se zvednout jít ven. V dnešní době, kdy každý sedí jen u počítače doma a nehne se z domu je to zase něco nového a lidi to dělají aniž by si uvědomili, že dělají i něco pro své zdraví.
    Taky jsem zatím bez hry, protože nemám dostačující android :D ale chystám se už několik měsíců na koupi nového mobilu, takže se snad dočkám :)
    Hrát na počítači by mě to ani nebavilo, chci skutečně chodit po okolí a hledat, kde jsou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někteří si stěžují na to, že i když jsou ty lidi venku, tak se stejně koukaj do telefonu - ale já si myslím, že je to furt lepší než čučet jen doma a nehýbat se.. Někteří si na všem něco najdou :D Tak snad se brzo dočkáš androidu a taky si tuhle hru užiješ :) Já nevěděla, že na počítači to jde hrát jedině takhle, takže za mě taky ne - taky si budu muset počkat na mobil :)

      Vymazat
  3. Patřím mezi nadšené oudoor hráče PoGo... od australského vydání už jsme s kamarádkou nadupaly kolem 30km. Jelikož jsme nerdky, věčně zaparkovaný u počítače, tak tuhle hru hrozně moc vítám. Že to hrajou všichni? Už od prvního traileru bylo jasné, že půjde o masovou záležitost, navíc ti, co to hrajou, aby byli in to stejně brzy zabalí, a zůstane zdravé jádro nás, kteří jsme jako děti usínali s plyšákem Pikachu. Rozhodně se mi nelíbí myšlenka nato, jak se to dá s prominutím ochcat, protože tím to pak celé ztrácí smysl... I ten náramek, který má upozorňovat na blízké pokémony a dají se s ním vybírat stopy a lovit pokémoni (podle některých zdrojů jen ti, kteří už jsou v pokédexu, ale nešť.) je hodně diskutovaný a dost lidí ho nechce, aby jim nezkazil hru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tom náramku jsem ještě neslyšela.. No, já se k hraní připojím až později, tak to už to možná nebudou hrát všichni. Jak píšeš, ti, co to hrají, aby byli in, toho za chvilu stejně nechají :)

      Vymazat
  4. Upřímně, taky nechápu, co z toho ti lidi mají. ZA prvé je to nuda, za druhé se to i blbě hraje. Zkoušela jsem to na pc, když jsem měla ještě windows telefon, protože na něm to nejelo, ale neuchvátilo mě to.
    Ale nejsem nějaký závislák, hraju především po cestě do školy, ze školy nebo když mám někam cestu. Lítat vyloženě za účelem chytání pokemonů mi taky přijde jako blbina, ale na druhou stranu, každý máme nějaký koníček. Spousta lidí to vůbec nechápe, ale my, co jsme na tom vyrostli, sbírali kartičky, nálepky a bůhví co, podléháme vlně nostalgie :)

    U potrhlého králíka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky