HUDEBNÍ NOVINKY za červen 2016

Rozhodla jsem se vrátit k rubrice Hudební novinky, jelikož je stejně pravidelně sdílím na fb stránce > zde <, takže proč to vždyck...


Rozhodla jsem se vrátit k rubrice Hudební novinky, jelikož je stejně pravidelně sdílím na fb stránce >zde<, takže proč to vždycky jednou měsíčně i neshrnout v článku? Vybrala jsem si pár novinek, které se mi líbí nebo mě zaujaly a něco málo vám k nim povím.

Miley Cyrus - Maya & Marty
Miley Cyrus vystoupila v novém pořadu Maya & Marty, původně bylo video s jejím vystoupením zveřejněné na oficiálním youtube pořadu, ale z mně neznámých důvodů bylo odtamtud zanedlouho smazáno. Jedná se o další skvělé vystoupení této zpěvačky.


Melanie Martinez - Alphabet Boy
Další klip Melanie je venku a já moc nevím, co si o něm mám myslet. Předchozí klip Cry Baby se mi hodně líbí a určitě stojí za zhlédnutí, také samotná samotná písnička se mi líbí daleko víc. Písnička Alphabet Boy mě samotná nijak moc nezaujala. Bohužel.


Selena Gomez - Kill Em With Kindness
Nová písnička Seleny se mi líbí a celkově se mi její tvorba začala docela líbit. Furt se to nedá srovnávat s mými oblíbenými interpretami, to je úplně jiná liga, ale beru to mezi tou mainstreamovou hudbu. Selena nám touhle písničkou posílá docela hezký vzkaz, což se mi líbí, i když ne zcela se to ztotožňuje s mými názory. Co se týče klipu, tak mu může být opět vytýkáno, že se tam vlastně jen předvádí a producíruje, ale víte co? Mně to vůbec nevadí a líbí se mi, že klip je v podstatě jednoduchý a černobílý.


Justin Bieber - Company
Poslední Justinův klip je sestřihem záběrů z natáčení alba, klipů pro jeho desku a asi celkově takových šťastných momentů. Už dávno si nemyslím, že Justinova tvorba je odpad, jeho tvorba je teď naprosto někde jinde a jedná se o kvalitní pop. A písnička Company se mně osobně velmi líbí. Vlastně si tenhle zpěvák poslední dovou získává moje sympatie.


Paulie Garand & Kenny Rough - L.B.C. feat. Jakub Děkan
Dalšího Garandova písnička o Liberci a na refrén si přizval Děkyse. Písnička samotná mi asi nemá, co dát, ale zní době a Jakub Děkan je dobrý zpěvák, ale přesto mi v uších nijak moc neutkvěla. A klip je fajn.


Twenty One Pilots - Heathens
Když byla písnička Heathens "leaknutá", neodolala jsem a stáhnula si ji - od té doby jsem ji nemálokrát poslouchala furt dokola. Zanedlouho byl vydán i oficiální klip, který obsahuje také scény z filmu Suicide Squad - jelikož písnička součástí soundtracku pro tenhle film. Co můžu k tomuhle říct - tvorba Twenty One Pilots je neskutečná a tahle písnička.. nemám k ní slov, jak textem, tak hudbou si mě získala. A klip je také velmi povedený - skvělé propojení s filmem.


Sucker for Pain - Lil Wayne, Wiz Khalifa & Imagine Dragons w/ Logic & Ty Dolla $ign ft X Ambassadors
Další song pro Suicide Squad vznik díky velmi netradiční a nečekané spolupráci. Ale byla jsem docela příjemně překvapena. S Heathens se to nedá srovnávat, ale i tak se jedná o dobrý song. Trochu mám problémy s některými rými některých rapperů, ale ok, proč ne, to se dá překousnout. Líbí se mi, že v klipu se objevují záběry z filmu, které jsme ještě neměli možnost vidět.


Bastille - Good Grief
Prvním poslechem si mě tahle písnička vůbec nezískala. Pak jsem ji párkrát získala a uznávám, že ten refrén je super. Celkově je to taková fajnová písnička, to je asi tak všechno.


Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities
Legendární RHCP přichází s novou písničkou, která zní pro ně dost typicky. Hrozně se mi líbí, čím víc ji člověk poslouchá, tím víc se mu líbí a tím víc se mu dostává pod kůži.


Bring Me The Horizon - Avalanche
Avalanche je mojí oblíbenou písní z alba That's The Spirit a já doufala, že k němu vznikne klip. Nakonec k němu byl vytvořen klip z živáku, takže nic. Ale ta písnička sama o sobě - já k ní mám hodně blízký vztah. A věřte, že na jejich albech je plno takových píní, které stojí za poslech.


Fall Out Boy - Ghostbusters ft. Missy Elliott
Už z názvu je jasné, že se jedná o písničku ze soundtracku k novém stejnojmennému filmu - vlastně se jedná o předělávku originální znělky. A na FOB kvůli tomu přistalo neuvěřitelně moc hejtu. Já k Ghostbusters nemám žádný vztah, v Česku to nějak nejelo, ani k té znělce, která se mi mimochodem nijak zvlášť nelíbí. Dokonce se mi snad líbí víc ta od FOB (až na ten rap Missy Elliott, ten mohli vynechat), ale jinak - proč tolik hejtu? Trochu to nechápu.


Of Mice & Men - Pain
V červnu také vyšel konečně nový song od Of Mice & Men. A - bože, o hodně tvrdší než jsem čekala, ale skvělé. Na tomhle tracku zpívá jen Austin a písničku doprovází velmi "pain to watch" klip, který se mi však nějakým hodně zvláštním způsobem líbí.


Rihanna - Sledgehammer
Další soundtrackovou písničkou je Sledgehammer od Rihanny, která se objeví ve Star Treku. Poslední tvorba Rihanny mě moc nebere, ale tahle písnička - nemůžu se jí naposlouchat a poslouchám ji skoro denně. Také klip se mi moc líbí, který je přizůsoben filmu.


Fergie - M.I.L.F.$
Také Fergie se vrací s novou tvorbou, ale nevím, nevím. Písnička je to sice docela chytlavá - líbí se mi ten rytmus, ale jinak - text hrozný, klip plný vystavování se.. Já nevím, ale čekala jsem něco jinýho. Písnička je to docela chytlavá a nijak moc mi nevadí, jen jsem čekala něco víc.


Tak která písnička vás v červnu nadchla nejvíc? A liší se naše názory na některé písničky?

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Ze zmiňovaných moc velkou část interpretů neposlouchám, ale například Avalanche jsme si zamilovala, i když dříve jsem BMTH moc nemusela, tak nové album si mě získalo. A co se týče OM&M, od té doby, co jsme je viděla naživo, je žeru a Pain je pecka :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bring Me The Horizon si mě získali už albem Sempiternal - to je od nich zároveň i mé oblíbené album.. A vidět Of Mice & Men naživo, to je sen :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky