praha

už jsou to asi tři týdny zpátky, co jsem byla v Praze a pořád jsem se rozmýšlela, jestli dát nějaké fotky i sem na blog. ale proč ne. někt...

už jsou to asi tři týdny zpátky, co jsem byla v Praze a pořád jsem se rozmýšlela, jestli dát nějaké fotky i sem na blog. ale proč ne. některé se mi líbí a myslím, že jsou docela povedení. a taky jsem našla pár starších fotek z Prahy.

jinak už chystám článek z Rock for People, ale nevím, kdy to stihnu všechno sepsat a vydat, tak jsem se mezitím rozhodla vydat tenhle už předpřipravený článek plný fotek. tak snad se bude líbit. a nebojte "report" z RfP bude již brzo.

náhodná pražská ulice

dolce & gabbana

graffiti pod mostem

jedna podzimní

a tady je druhá

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Ráda chodím fotit z Petřína, když je pěkně, jsou fotky krásné, nejvíc asi v zimě, když je nasněženo:) Pak ještě z Letné od Hanavského pavilonu je super výhled na řeku a mosty.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká místa jsi nafotila. Praha je krásné město i když mě osobně trochu unavují ty davy lidí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som tiež bola nedávno :) V Prahe som bola aj predtým, no teraz som mala možnosť si ju lepšie prezrieť a bola naozaj krásna :) Hlavne záhrady pri Petříne :) Pekné fotočky, pripomenula si mi krásny výlet. Ďakujem, Julie :) Spravilo mi to vážne radosť :D

    Viallen z http://all-dreams-are-real.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky