ALBA, která vychází v BŘEZNU 2016

Už je tu březen a také během tohoto měsíce vyjde spoustu alb. I když.. Minulý měsíc jsem měla problém do článku vybrat jen tři alba, jel...


Už je tu březen a také během tohoto měsíce vyjde spoustu alb. I když.. Minulý měsíc jsem měla problém do článku vybrat jen tři alba, jelikož vyšlo dost alb, které mě zaujaly. Za to tenhle měsíc byl alespoň z mého pohledu chudší. Přesto jsem se rozhodla tento článek sepsat aspoň pro vás, čtenáře blogu, jelikož hudební vkus máme každý jiný.

Gwen Stefani - This Is What the Truth Feels Like

Datum vydání: 18. březen 2016
Label: Interscope
Singly: Used To Love You, Make Me Like You

Tohle je již třetí sólové album zpěvačky Gwen Stefani. V prosinci 2014 vyšly dva singly Baby Don't Lie a Spark The Fire, ale potom, co si tyto písničky nevedly moc dobře v žebříčkách, rozhodla se zpěvačka začít s albem nanovo. Finální verze tedy obsahuje 12 písní a na všech se podílela i Gwen.
Já osobně měla nejradši její tvorbu s kapelou No Doubt, ty písničky od nich jsou klasiky. Ale třeba taková Hollaback Girl se mi do paměti zaryla také. Avšak já osobně se o její tvorbu moc nezajímám a nijak zvlášť mě nezaujala.

ZAYN - Mind of Mine

Datum vydání: 25. březen 2016
Label: RCA
Singly: Pillowtalk

Zayn Malik je bývalým členem One Direction, jak většina z vás ví, ale svět hudby rozhodně neopustil - tenhle měsíc mu vyjde debutové album. Zatím se ví o osmi písní, které by se měly na albu objevit, plus remix singlu Pillowtalk, ale žádné oficiální zdroje k této zprávě jsem nenašla.
Mně osobně se jeho hlas z kluků z One Direction líbí asi nejvíc - myslím si, že umí zpívat skoro nejlíp z nich. Proto jsem na jeho tvorbu byla hodně zvědavá. Ale nevím, Pillowtalk mě až tolik nezaujala, takže moje zvědavost ohledně jeho tvorby trochu upadla. Každopádně i tak si jeho nové album pravděpodobně poslechnu a uvidím.

Asking Alexandria - The Black

Datum vydání: 25. březen 2016
Label: Sumerian
Singly: I Won't Give In, Undivided, The Black

The Black je již čtvrtým albem britské metalcorové kapely Asking Alexandria. Album bude obsahovat 12 písní včetně zmíněných singlů.
Přiznám se, že od této kapely jsem toho mnoho neslyšela, i když jsem o ní už kolikrát slyšela, asi bych to měla tedy v nejbližší době napravit. 

Je nějaké album vycházející v březnu, kterého se už nemůžete dočkat?

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky