HUDEBNÍ NOVINKY za únor 2016

Vracím se k formátu článků Hudební novinky. Ještě přemýšlím o obnově článků s tím, co jsem já konkrétně poslouchala za hudbu během minulé...


Vracím se k formátu článků Hudební novinky. Ještě přemýšlím o obnově článků s tím, co jsem já konkrétně poslouchala za hudbu během minulého měsíce - včetně novinek, i starších věcí a hlavně bych se tam mohla trochu rozepsat o albech, která jsem si zposlechla. No, ještě uvidím - možná napíšu takový článek už za minulý měsíc.

Son Lux - Undone
První novinkou je klip k písničce Undone od Son Lux z jejich alba Bones, které vyšlo už minulý rok.

Nothing But Thieves - If I Get High
V novém klipu britské kapely Nothing But Thieves si mimo jiné zahrál herec RJ Mitte, kterého někteří z vás můžou znát ze seriálu Breaking Bad.

Lana Del Rey - Freak
Freak je dalším singlem z alba Honeymoon a klip k téhle písni si sama režírovala Lana. V klipu zahrál taky Josh Tillman, který podle některých může představovat Charlese Mansona.

The 1975 - The Sound
Dále tu máme další singl z nového alba The 1975, které vyšlo teprve minulý měsíc pod názvem I like it when you sleep, for you are so beautiful yet so unaware of it.

Hands Like Houses - Glasshouse
A jako poslední je tu nový singl z alba Dissonants, které vyšlo také teprve minulý měsíc.


Slyšeli jste o některé z těchto novinek? A která novinka zaujala vás za minulý měsíc?

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky