Shrek, Skins a další

Další shrnutí týdne je tady. Minulý týden jsem mimo jiné byla i nemocná, takže jsem se celé dny válela v posteli - a to znamenalo, až mě...


Další shrnutí týdne je tady. Minulý týden jsem mimo jiné byla i nemocná, takže jsem se celé dny válela v posteli - a to znamenalo, až mě přešla spací fáze, koukání na filmy a seriály. A jelikož pak byly i prázdniny, tak to byly další filmy a seriály. A mezitím mi přišel nový notebook, takže jsem si díky němu našla i čas na psaní článků a doufám, že se teď moje aktivita zlepší, teda hodlám se zlepšit. Taky vám chci dát vědět, že mi přišla nová knížka od Baronetu a to Wonderland - Země divů od Jennifer Hillier, která vyjde myslím 15. dubna a já na ni mezitím napíšu recenzi, no ještě jsem ji nezačla číst, ale doufám, že tak do týdne ji přečtu. A teď už k těm filmům.

Shrek 1 a 2. Měla jsem chuť na nějakou pohádku a Shrek patří mezi mé oblíbené, takže proč ne - navíc jsem ho už strašně dlouho neviděla. Když jsem si zpětně říkávala, který díl se mi líbil nejvíc, myslela jsem, že dvojka - hlavně díky kocourovi, ale jak jsem se na to teď zas podívala, tak nevím. Jednička je skvělá a famózní. Ale dvojka taky, i když uznávám, že jednička je asi topka a nic ji nepředčí. Ale co se celkem divím je, že trojka má na čsfd strašně špatné hodnocení, což mi moc neodpovídá, protože si pamatuji, že se mi trojka taky líbila. Možná ještě i tu trojku zhlédnu, uvidím - kdyžtak sem přidám nějakou edit vsuvku. No a pak čtyřka, na tu nemám ani náladu se koukat znovu, protože je to na mě už trochu překombinované, ale jsem si jistá, že v budoucnu se asi i na čtyřku kouknu znovu. A který díl je váš oblíbený? Jo a nesmím zapomenout zmínit ten úžasný soundtrack! Neznám lepší pohádku s ještě lepším soundtrackem!

Skins. Celé Skins jsem dokoukala poměrně nedávno, a proto jsem si myslela, že se k tomuto seriálu vrátím až později, ale světě div se - když jsem ležela v posteli, dostala jsem chuť právě na tento seriál. Pokud ho neznáte, tak to napravte - patří mezi mé vůbec nejoblíbenější. Odehrává se v Anglii a sledujte partu středoškoláků, přičemž po dvou sériích se tyto party/generace mění. Dohromady sledujeme teda tři generace puberťáků a v poslední sérii se máme možnost podívat i na to, jak tři z nich dospěli a kam se posunuli. Já jsem teda teď u první série, ale.. ach, nemůžu z toho. Mimochodem kterou postavu máte z první série nejradši? Já rozhodně Chrise.

Nevím, kde jinde bych to mohla zmíniz, tak to píšu ještě sem. Kdo nevíte, tak já docela dost sleduju youtubery, ale poslední dobou jsem začala sledovat jiné youtubery než doposud, jelikož.. to, co jsem sledovala dřív, mě teď nijak nebere a nic mě to nedává. No, zůstává pár výjimek, ale o těch možná jindy - kdybyste chtěli článek o tom, jaké youtubery sleduju, tak mi dejte vědět v komentářích. ALE pokud nevíte, koho sledovat na CZ/SK scéně, tak doporučuju kanály Martin Steier Jr. a TenDavidMrazek. Oba působí jako moc fajn kluci a jejich videa a edit jsou hrozně super. Stojí za zhlédnutí. Pokud máte taky nějaké tipy na to, koho sledovat, klidně se o ně se mnou podělte v komentářích :)

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Ja youtubery sleduju jen vyjimecne. Radeji si ctu clanky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jo, každého baví něco jiného :) Mě oboje :)

      Vymazat
  2. Skins jsem kdysi začala sledovat, ale nedostala jsem se moc daleko. Každopádně je to super seriál a opravdu mě bavil.
    Youtube jsem v poslední době propadla, ale už nevím, co sledovat :D Takže děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skins určitě dokoukej, třetí generace je za mě sice trochu slabší, ale taky stojí za zhlédnutí.. A určitě stojí za zhlédnutí 7.série, hlavně epizody s Cookem.
      Není zač, možná se tu objeví i nějaký ten článek o youtuberech :) Možná :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky