Friends, Gia a další

Friends . Už delší dobu jsem se dívala na Přátele v angličtině a teď jsem je dokoukala. Všech 10 řad. Taky nemáte rádi, když jste zvyk...



Friends. Už delší dobu jsem se dívala na Přátele v angličtině a teď jsem je dokoukala. Všech 10 řad. Taky nemáte rádi, když jste zvyklí se koukat na nějaký seriál, a pak se s ním musíte rozloučit? :( Každopádně Friends se řadí mezi naprostou klasiku a jenom mi je líto, že neumím citovat hlášky - i když třeba se to naučím :D A pokud máte rádi Přátele tak jako já, tak doporučuju ještě seriál How I Met Your Mother, který je taky naprosto skvělý. Jinak přiznám se, že první řady u Přátel se mi líbily asi malinko víc než ty závěrečné, ale i tak se v každém dílu najdou skvělé a nezapomenutelné momenty. A jaký seriál jste naposled dokoukali vy? Nebo jaký teď sledujete?


Gia. Film Gia je natočen podle příběhu modelky Gia Carangi, která zažila svoji největší slávu v letech 1978 až 1983. Tuto modelku ve filmu ztvárnila Angelina Jolie, který zde podala naprosto úžasný výkon. Angelina se mi líbila ještě ve filmu Girl, Interrupted, ale mnoho dalších filmů s ní jsem neviděla - ty akční filmy, kde hrála, mě moc nezaujaly, ale tyto dramatické role jí jdou opravdu skvěle a jako herečku jsem si ji v poslední době oblíbila. O modelce Gia jsem doposud sice neslyšela, ale její příběh je zajímavý, i když hodně smutný, ale film mě zaujal a podle mě určitě stojí za zhlédnutí.


A náhodou jsem zašla minulý týden taky do knihovny a odnesla si odtamtud čtyři knížky v angličtině. Zrovna teď čtu Draculu. 


Jaký film jste naposled viděli vy? A jak se vám líbil?

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Přátelé zbožňuju, sleduji je stále dokola a furt mě neomrzeli :)
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Přátele mám docela ráda, ale Gia mě opravdu zaujala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Giu se určitě koukni, mně se ten film moc líbil :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky