Je načase to tu zase trochu probudit

Jak jistě víte, mí pravidelní čtenáří, na tomto blogu jsem aktivní stále a minimálně ten jeden článek týdně vydávám. Avšak většinou se j...


Jak jistě víte, mí pravidelní čtenáří, na tomto blogu jsem aktivní stále a minimálně ten jeden článek týdně vydávám. Avšak většinou se jedná o týdenní shrnutí a to pro mnohé nemusí být zajímavé. Řekla jsem si, že bych si měla trochu promyslet, které články sem vlastně chci dávat a došlo jsem k následujícímu. (I když články "překvapení" jsou stále nejlepší a občas se zde objeví i něco navíc, třeba názorové články, které jsou dosti oblíbené).

Týdenní články rozhodně zůstávají, jelikož si našly své čtenáře a mě je baví psát, ale je toho dost co vylepšovat - určitě nad nimi chci v budoucnu trávit více času a dát si na nich více záležet, teď to mnohdy bývalo tak, že jsem narychlo sepsala svůj názor a článek zveřejnila, ale to bych teď byla nerada, aby se stávalo. Shrnutí bude vždy o všech filmech a knížkách, které jsem za uplynulý týden přečetla a viděla, přemýšlela jsem, že tam připojím ještě hudbu, ale nakonec jsem si to rozmyslela a o hudbě se rozepíšu v jiných článcích.

Recenze tvoří asi hlavní obsah tohoto blogu a i nadále tomu tak bude. Knižní recenze píšu většinou na všechny knihy, které přečtu, jelikož jich moc poslední dobou není (i když se to zlepšuje), ale určitě se můžete těšit i na nějaké recenzní výtisky, jelikož ty stále recenzuji. Dále jsou tu filmové recenze. Na filmy koukám docela dost, a proto by bylo docela náročné je všechny zrecenzovat, a to je důvod, proč se o všech filmech rozepisuji v týdenním shrnutí. Každopádně i v tomhle bych se chtěla zlepšit a psát opět více filmových recenzí, jelikož přiznávám, že jsem poslední dobou všechny ty filmy šoupala do shrnutí. Ale zase! - pokud se jedná o filmy, které jsem viděla snad stokrát a jsou to víceméně takové klasiky, které viděl snad každý - je mi blbý takový film recenzovat, takže o nich hledejte více jen v tom shrnutí. A naposled. Možná si říkáte co dalšího? To je všechno, co recenzuji, ne? Ne. Objevila se tu (bohužel) jen jedna recenze na hudební album, ale ráda bych se psaní okolo hudby věnovala více, i když to většinou nebudou klasické recenze.

Hudba. Zde dopovím to, co jsem nakousla v předchozím odstavci. Nebudu říkat, že se tu někdy neobjeví klasická hudební recenze, jen vás upozorňuji, že to asi nebude v nikterak blízké době. Chystám dva typy nových článků. Track By Track First Listen a poté Track By Track Album Review - v podstatě se jedná o dva podobné články, ale. První článek budu psávat hned při prvním poslechu daného alba, to znamená, že to album jsem nikdy předtím nesměla slyšet - většinou se tedy bude jednat o novinky (budu se snažit psát hlavně o těch novinkách), ale může se jednat také o alba, na která jsem narazila až teď a nikdy předtím je zkrátka neslyšela. Druhý typ článků se bude zaměřovat, buď na profláklá alba, nebo moje oblíbená alba. Ať tak či tak, opět pojedu písničku po písničce a ke každé napíšu pár slov. Samozřejmě se článek nebude skládat jen ze seznamu písniček a pár slov k nim, ale dozvíte se něco víc i o interpretovi, samotném albu a mém celkovém dojmu z alba. Moc doufám v to, že se vám bude líbit i tato hudební vsuvka na mém blogu, protože nejvíc miluju tři věci - dobré knihy, dobré filmy a v neposlední řadě dobrou hudbu. A člověk by měl psát blog o věcech, které má rád.

Další pravidelné články jako třeba Právě v kinech nebo Hudební novinky určitě zůstávají. Nevím, jestli sem dávat to shrnutí z instagramu, které tu jednou bylo, to sem možná dávat nebudu.

A jako poslední. Určitě bych ráda časem sjednotila úvodní fotky u článků, jen musím najít vhodně šablony, nebo si nějaké upravit nebo vytvořit a bude to. Akorát tuhle změnu čekejte postupně, zatím to asi nebudu nějak hrotit. Ale zároveň - u starých článků úvodky rozhodně menit nebudu, ty nechám tak jak jsou.

Tak co, přečetli jste celý článek? :D Pro zajímavost mi do komentářů napište, na které články se těšíte nejvíce :) Jinak přeju hezké Velikonoce.

Možná ne všechny bude zajímat tenhle článek, ale možná jste si už někteří dlouhodobější čitatelé všimli, že já potřebuju všechno hezky sepsané :) Tak tady to máte (tedy mám).

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Budu se moc těšit na novinky! :) Články o hudbě čtu moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda.. :) A snad se občas trefím i do žánru :)

      Vymazat
  2. Těším se na tvoje články, ráda se sem totiž vracím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, že se sem vracíváš a to mě hrozně těší :)

      Vymazat
  3. Moc se těším na nové články a jsem ráda, že přicházíš s novými nápady, byť už teď patří Tvůj blog mezi mé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky