The Fox and The Hound, Breakfast at Tiffany's, Frankenstein a další

Crimson Peak . Na tenhle film (horor) jsem chtěla jít původně i do kina, ale nakonec jsem ho zhlédla až teď, asi po půl roce. O tomhle f...


Crimson Peak. Na tenhle film (horor) jsem chtěla jít původně i do kina, ale nakonec jsem ho zhlédla až teď, asi po půl roce. O tomhle filmu jsem napsala i samostatný článek >zde<, kde o něm píšu naprosto všechno.

Breakfast at Tiffany's. V angličtině jsme se koukali na tenhle film a asi všichni jste o něm už slyšeli, já taky, ale zhlédla jsem ho tedy až teď. Asi jsem jediná divná nebo co, ale mně tenhle film moc nezaujal, nic nového mi nedal, moc se mi zkrátka nelíbil. Schválně mi napište, jestli jste tenhle film viděli, a jak se vám líbil.

Frankenstein. Po delší době se v tomhle článku objeví i knížka a tou je Frankenstein, kterou jsem si celkem nedávno pořídila v antikváriátu. Už jsem tu několikrát zmiňovala, že asi poslední rok mám takovou čtecí krizi a snažím se ji už dýl překonat. No, i Frankensteina jsem četla docela dlouho. Jinak tuhle knížku jsem četla už podruhé a asi i samotný ten fakt dokazuje, že se mi líbil. Určitě stojí za přečtení zvlášť, pokud chcete vědět, jak vypadal původní příběh.

The Fox and The Hound. A to nejlepší nakonec. Pohádka Liška a pes od Disneyho. Proč jsem o téhle pohádce doteď neslyšela? Já mám hodně ráda pohádky se zvířátky, ty kreslené, starší a tahle se zařadila mezi mé oblíbené. Je to příběh o přátelství lišky a loveckého psa - takže je jasné, že tohle přátelství není zrovna běžné a musí čelit mnohému. Líbí se mi, že spoustu věcí tam působí realisticky (nemyslím to, že zvířátka mluví, ale pocity a příběhy). A pokud máte rádi pohádky, zvlášť teda ty kreslené, tak tuhle byste určitě měli zhlédnout. Slyšela jsem i o pokračování, ale to je prý dost nepovedené, i kresba se jim moc nepovedla, takže tu už nezhlédnu a zachovám si ten příběh takový, jaký jsem ho viděla v tomto prvním díle.

A co jste přečetli a viděli vy za minulý týden? A viděli jste některý z filmů, který jsem zde zmínila? 

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Mě se Snídaně u Tiffanyho líbila, na druhou stranu jsem ale čekala více. S Audrey mám strašně ráda Prázdniny v Římě, ty jsou krásný.
    Liška a pes ntuším, zda jsem viděla, Disneyovky miluji, ale touhle si nejsem jistá.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud jsi tuhle disneyovku neviděla, tak ji určitě zhlédni. Určitě stojí za to! :)

      Vymazat
  2. Snídani u Tiffanyho jsem tak neviděla a jak se znám, dostanu se k ní až za hodně dlouho. Na romantické filmy musím mít tu správnou náladu :)
    Crimson Peak bych chtěla v dohledné době shlédnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na některé filmy musím mít taky spešl náladu, ale myslím, že zrovna u tohohle na tom moc nezáleží - nepřišel mi moc romantický, jen tak okrajově :)

      Vymazat
  3. Raňajky u Tiffanyho som si pred časom pozrela a musím povedať, že aj napriek tomu že mám rada Audrey Hepburn ako herečku, tak ma tento snímok nejako nezaujal, asi pravdepodobne tak isto ako teba ..ale naopak zase film (Prázdniny v Ríme) tiež s Audrey Hepburn sa mi veľmi páčil :)) ak nebudeš mať niekedy čo pozrieť tak určite mrkni, možno sa ti bude páčiť ..
    I keď som Frankensteina síce nečítala, zato som videla film s roku 1931 :D taká sranda, aspoň že to malo len okolo hodinky, inak by som to asi nedpozerala..

    Minule som si pozrela film, ak sa nemýlim názov znel "Meet Joe Black" o ňom si písala v niektorom s tvojich posledných článkov, zaujímavý film, páčil sa mi, som rada že si sa o ňom zmienila vo svojom článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po filmu Breakfast at Tiffany's jsem už neměla náladu se dívat na další filmy, ale ty Prázdniny v Římě asi zhlédnu, když už mi je doporučovalo více lidí. Jelikož opravdu si nemyslím, že je Audrey špatná herečka, to vůbec.

      Jinak mě těší, že i takhle se hodí k něčemu moje články :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky