Řbitov zviřátek (Stephen King)

Rodina Creedových se přestěhuje do rodinného domu v Ludlow. Rodiče a dvě děti - starší Ellie a menší Gage. Louis, otec rodiny, pracuje...


Rodina Creedových se přestěhuje do rodinného domu v Ludlow. Rodiče a dvě děti - starší Ellie a menší Gage. Louis, otec rodiny, pracuje jako doktor a jeho manželka je na mateřské. V Ludlow nikoho neznají, ale ještě v ten den, kdy se přestěhují, se jim představí jejich nový soused Jud s jeho manželkou. Jud je postarší pán, který žije v domě naproti nich a pamatuje si dost věcí, které se v tamějším kraji staly. Díky němu se rodina dozví také o Řbitovu zviřátek, který je poměrně blízko jejich domu, a kam děti chodily (a stále chodí) pohřbívat své mrtvé domácí mazlíčky.

Další kniha od Kinga, kterou jsem přečetla a mezitím jsem si od něj stihla půjčit zase další. Styl, jakým knížky píše, se opravdu dobře čte a čtou se opravdu rychle. 

Doporučován mi byl také stejnojmenný film natočený podle této knížky, ale to bych nebyla já, abych se prvně nepodívala po knížce. 

Řbitov zviřátek se také řadí mezi horory a je pravda, že při čtení této knížky jsem párkrát měla mráz v zádech - a občas i docela velký. Ale přesto. Opět jsem čekala od knížky, že bude strašidelnější, zvlášť když stále v souvislosti s Kingem slyším, že je králem hororu a podobně. Nevím, jestli je vůbec možné se u knížky pořádně bát nebo se dokonce vylekat, ale pokud mi někdo takovou knížku ukáže, tak si ji neskutečně ráda přečtu. 

Děj je velmi zajímavý, napínavý a člověk dlouho přemýšlí, jak by to celé mohlo skončit (a pak se stejně dozví, že to celé dopadlo úplně jinak). Už jen kvůli tomu ději a zápletce stojí po téhle knížce sáhnout.

Nemyslím si, že se jednu z nejlepších knih, které jsem kdy četla, to určitě ne, ale zároveň mě čtení této knížky hodně bavilo a občas mě při jejím čtení doprovázel mrazivý pocit. 

Hodnocení: 8/10
Na databazeknih: 4/10


Četli jste nějakou knížku od Stephena Kinga? A který horor od něj považujete za nejlepší?

Mohlo by tě zaujmout:

7 komentářů

  1. Tuhle knihu miluji, pro me vubec ta nejlepsi kniha.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem slyšela od více lidí, že je jejich oblíbená, ale mě až tolik nenadchla - i když je dobrá, to uznávám :)

      Vymazat
  2. Od Kinga jsem zatím nic nečetla, ale už nad jeho tvorbou delší dobu uvažuji. Jen nevím odkud začít :) Děkuji za recenzi, vím, že Řbitov mojí první Kingovkou určitě nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase bych tě nechtěla nijak odrazovat, každému se líbí něco jiného. Ale měla jsem to stejně - taky jsem nevěděla, kterou knížkou začít, tak jsem si prostě zašla do knihovny a půjčila si některou z nich, kterou tam zrovna měli :)

      Vymazat
  3. Konečně někdo napsal o Kingovi :) Já od něj teď čtu Nezbytné věci a moc dobře se to čte, občas se ušklíbám nad některými scénami, ale králem hororů pro mě zůstává i nadále E.A. Poe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Nezbytných věcech jsem doteď neslyšela, ale bojím se té délky - jelikož při čtení To mě to trochu přestávalo bavit, a nakonec jsem tu knížku ani nedočetla (i když se k ní chci určitě vrátit).
      Jinak E.A. Poe patří k mým velmi oblíbených autorům, i když spíše bych ho nazvala králem temné atmosféry

      Vymazat
    2. Nezbytné věci jsou skvělé :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky