Právě v kinech: LEDEN 2016

Tenhle formát článků jsem na chvíli opustila, ale řekla jsem si, proč se k němu nevrátit. Teda v trochu pozměněné formě. Tohle nebude čl...


Tenhle formát článků jsem na chvíli opustila, ale řekla jsem si, proč se k němu nevrátit. Teda v trochu pozměněné formě. Tohle nebude článek, ve kterém najdete všechno o všech filmech, které právě budou v kinech. Představím vám zde pouze pár filmů, které mě osobně zaujaly, a na které bych šla do kina já.

The Revenant


 Hned ze začátku začnu filmem, na který se těším úplně nejvíc a na který půjdu stoprocentně do kina. Mnozí říkají, že za tenhle film by Leonardo DiCaprio měl konečně toho Oscara dostat. Já bych mu to samozřejmě přála, jelikož je to opravdu skvělý herec a já momentálně mám v plánu zhlédnout, co možná nejvíc filmů, kde hrál, což samo o sobě dokazuje, že tohoto herce asi ráda mám. Ale ještě jsem film neviděla, takže těžko říct, jestli si za něj Leo opravdu toho Oscara zaslouží. Avšak! ke zhlédnutí máme aspoň trailer a ten vypadá hodně slibně - kamera i příběh mi nedovolují dýchat. Opravdu se jedná z mé strany o velmi očekávaný snímek.

The Forest


 Dalším filmem, který chci zmínit, je The Forest. U tohoto filmu jsem se zastavila hlavně proto, že tam hraje Natalie Dormer a já mám tuhle herečku hodně ráda. No, jedná se o horor. Do kina na tento horor sice pravděpodobně nepůjdu, ale aspoň doma ho zkouknu (ale určitě ne sama, jelikož samotný trailer mě dost vyděsil). Neříkám, že se bude jednat o super originální a skvělý horor. Ale vypadá líp než průměrně, mě docela zaujal.

In The Heart Of The Sea


Tento film je sice v kinech už dýl, ale minulý měsíc mě nezaujal, až teď. A to hlavně díky doporučení mé sestry, která na tomto filmu byla i s naším bráchou a byli překvapení, jak se jim film líbil. Jedná se o remake staršího filmu, který jsem ale neviděla, takže s tím nemám možnost to srovnat. Nebo spíš nebudu, jelikož film jsem ještě neviděla. Jedná se o dobrodružný film odehrávající se uprostřed moře a bojuje se tam především o přežití.

Zaujal vás některý z těchto filmů? A na který film se tento měsíc chystáte vy?

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Na The Revenant a The Forest jsem byla v kině a oba filmy se mi moc líbili. The Forest nebyl zase tak strašidelný, ale musím říct že to mělo něco do sebe a líbilo se mi to. Avšak Revenant byl o 100% jiná liga a Leo se zase ukázal jako skvělý herec! Podle mě úžasný film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě uvidím, jestli The Forest vůbec někdy zhlédnu, ale trochu mě na jeho zhlédnutí opustila nálada :/ Ale The Revenant jsem viděla a to, že je Leo skvělý herec, vím už dávno, ale nejsem asi úplně uchvácena tímto filmem.. I když je skvělý :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky