Holčička, která měla Toma Gordona (Stephen King)

Na úvod vás seznámím s knihou samotnou. Kniha vyšla roku 1999 pod názvem  The Girl Who Loved Tom Gordon a autorem je známý Stephen Ki...


Na úvod vás seznámím s knihou samotnou. Kniha vyšla roku 1999 pod názvem The Girl Who Loved Tom Gordon a autorem je známý Stephen King, i tato kniha se řadí mezi horory, které napsal. Vydání, které jsem četla, a které také můžete vidět na obrázku, má 192 stran, což není zrovna moc a možná i díky tomu se četla tak rychle.

Jedná se o druhou knihu, kterou jsem od Kinga četla. Přesněji řečeno - četla jsem od něj To, u kterého jsem došla asi do poloviny, ale nedočetla jsem ji, nic moc se tam pořád nedělo a mě to trošku přestalo bavit. ALE! určitě to chci někdy dočíst, jelikož všichni říkají, jak je to strašidelná knížka a moc dobrá knížka a já se u nějaké knížky chci opravdu bát. Takže pokud máte doporučení na nějaký dobrý knižní horor, tak mi ho určitě napište do komentářů. 

A teď už ke knížce, o které chci mluvit dneska. Celý děj se odehrává v lese a knížka začíná tím, že se jedna rodinka rozhodne jet na výlet do tohoto lesa. Hlavní hrdinkou je devítiletá holčička, která se na lesní cestě trochu zpozdí za bráchou a maminkou, kteří se právě hádají, a naší hrdinky si nevšímají. Trisha, tak se jmenuje, se rozhodne, že potom, co si odskočila na malou do lesa, to vezme zkratkou, aby dohonila svoji skupinu. Jak jste si asi domysleli, Trisha cestu vůbec nenašla, a potom už jen bloudila po lese. A teď nastávají zásadní otázky: Za jak dlouho si všimnou, že malá Trisha chybí? Jak dlouho může vůbec takové dítě v lese přežít? A najde cestu ven nebo najde ji někdo?

Já vám samozřejmě nebudu prozrazovat, jak knížka dopadne. Co bych to byla za člověka?

I přesto, že se děj odehrává v podstatě pořád na jednom místě, knížka určitě není nudná. Nevím, jak je to možné, ale po dlouhé době jsem se do knížky opravdu začetla a.. přečetla jsem ji opravdu rychle. A i když sledujeme stále jenom jednu osobu, ani tato skutečnost nás neomrzí. Je celkem zajímavé sledovat malou holčičku, jak si poradí s tou situací, v níž se ocitla a co se jí během toho může honit hlavou (teda co si King myslí, že by se takové holčičce mohlo honit hlavou). V polovině knížky jsem si říkala, že jsem byla opravdu napnutá, vzhledem k pár skutečnostem ve mně i trochu mrazilo, ale to trochu berte opravdu jen jako trochu. Nevím, jestli bych to úplně nazvala hororem - protože já jsem se u této knížky nebála a.. spíš to byl takový dobrodružný příběh. Velké plus knížky je, že se četla opravdu dobře a rozhodně nebyla nudná, ale přesto si nejsem jistá, jak ji hodnotit, jelikož úplně mě neoslnila. Však se podívejte na hodnocení, které jí dávám.

Hodnocení: 7/10
na databazeknih: 4/5

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. já jsem knihu také četla a měla jsem strach, že se mi kniha nebude líbit, protože se skoro celá odehrává v lese... ale líbila se mi :)) je to můj první horor tohoto autora a zkušenost parádní :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti knížka líbila :) Já bych radši ještě něco víc strašidelnějšího :)

      Vymazat
  2. :) OD tohoto autora jsem ještě nic nečetla, ale brzy se to snad změní :) Mimochodem - máš moc pěkný blog a styl psaní :) Budu se sem vracet :))


    http://my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuju :) Tvůj komentář mě opravdu potěšil :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky