The Revenant, Lincoln: Tým rivalů, Holčička, která měla ráda Toma Gordona a další

Lincoln: Tým rivalů . Tuhle knížku vlastním už asi nějaké tři roky a byl to naprosto náhodný kup, když jsem šla okolo knihkupectví a tah...


Lincoln: Tým rivalů. Tuhle knížku vlastním už asi nějaké tři roky a byl to naprosto náhodný kup, když jsem šla okolo knihkupectví a tahle knížka mě zaujala. Knížku jsem rozečetla, ale nikdy nedočetla. Až teď jsem se k ní znovu dostala díky referátu, který jsem měla udělat do dějáku a mohla jsem si určit sama téma, takže Lincoln byl mou první volbou. Knížka se opravdu dobře čte a dozvíte se mnoho zajímavých věcí nejen o Lincolnovi, ale také o jeho soupeřích, přátelích a rodině. Pokud vás více zajímá Lincoln či se chcete dozvědět víc o válce Severu proti Jihu, tak tahle knížka je přesně pro vás. A pokud jste viděli film natočený podle téhle knížky, tak mi dejte vědět, jaký byl - nevím, jestli se mám na něj podívat nebo ne.

Pretty Little Liars. Po dlouhé době vyšel nový díl tohoto seriálu. Popravdě se na PLL dívám už jen proto, že chci vědět, jak to celé dopadne. Ale každé sledování nového dílu dopadne tak, že se směju nad tím, co scénáristé zase vymysleli (nebo jak skvěle v seriálu uměli využít zeleného plátna). Škoda, že se ze začátku z tak dobrého a zajímavého seriálu stalo tohle. Jinak vy co sledujete PLL, máte rádi tenhle seriál pořád stejně nebo vás už taky trochu omrzel?

The Revenant. Nový díl s Leonardem DiCapriem šel do kin před pár dny a já ho už také viděla. O tomhle filmu určitě chystám samostatný článek - na něj se můžete těšit během příštího týdne.

Holčička, která měla ráda Toma Gordona. Knížka od Stephena Kinga. Už od něj mám půjčenou zase další knížku a ta mi byla mnohokrát doporučována, takže na tu jsem také zvědavá. No, na tuhle knížku taky chystám samostatnou recenzi, takže si musíte počkat :)

Omlouvám se, že v tomhle článku odkazuju na samé články, které teprve vyjdou, ale zkrátka si myslím, že si daný film a knížka zaslouží samostatnou recenzi. Aspoň se máte na co těšit :) 

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Na Revenant také chystám článek. PLL sleduji, ale jsem teprve u třetí série, jelikož koukám na dabované a u nás to je pěkně pozadu. Holčička, která měla ráda Toma Gordona byla fajn, Kinga zbožnuji.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď čtu od Kinga další :) A jinak PLL v češtině bych asi nedala - ten dabing jsem dokázala poslouchat asi 3 minuty, já jsem zkrátka pro originální znění :)

      Vymazat
  2. Všechny seriály s moc a moc díly a sériemi mají bohužel takový zlozvyk, že se můžou omrzet :D
    Revenant bych chtěla vidět! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je to úskalí. Ale třeba u takového HIMYM se mi to nestalo.

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky