Právě v kinech: ZÁŘÍ 2016

Se začátkem nového školního roku tu máme i začátek nového měsíce. V září jde u nás do kin opravdu mnoho filmů a to nejen těch zahraniční...


Se začátkem nového školního roku tu máme i začátek nového měsíce. V září jde u nás do kin opravdu mnoho filmů a to nejen těch zahraničních, ale také několik českých. Na začátek vám představím tři mnou vybrané filmy, které mě osobně zaujaly, a v dalším odstavci si pak můžete přečíst, jak mě zaujaly další filmy - většinou se rozhoduji tedy na základě trailerů, jestli chci daný film vidět nebo ne. A na konci článku najdete přehled všech filmů, po kliknutí na daný film se dostanete na jeho stránku na čsfd.

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children / Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
v kinech od: 29.9.2016
Opět tu máme další fantasy film, jehož režie se ujal Tim Burton. Tentokrát se jedná o zfilmování knižního bestselleru od Ransom Riggs, knížka se jmenuje stejně jako film a vyšla v roce 2011. Hlavním hrdinou film je kluk jménem Jake, který objevil Sirotčinec slečny Peregrinové díky stopám, které mu zanechal jeho dědeček. Jake se postupně seznamuje s dětmi a jejich podivnými schopnostmi, které mají a také zjišťuje, že on sám se tam taky nedostal náhodou - i když žádné podobné schopnosti u sebe nepozoruje.
Už z traileru vypadá film kouzelně - reálné fantasy, které vás na pohled vtáhne. Knížku jsem nečetla, ale film na mě z traileru působí spíš pohádkově, takže cílovou skupinou budou asi mladší diváci. Přesto mě tenhle snímek zaujal. Nečekám toho od něj příliš, ale líbí se mi to vizuální zpracování, takže uvidím.


Café Society / Café Society
v kinech od: 22.9.2016
Tento snímek režíruje Woody Allen a do hlavních rolí obsadil Jesseho Eisenberga a Kristen Stewart. Film se odehrává ve 30. let 20. století v Americe. Bobby vyráží do Hollywoodu, kde má pracovat jako poslíček pro svého strýčka, který je filmovým agentem. Bobby se okamžitě zamiluje do strýčkovy sekretářky Vonnie, která je ovšem zadaná, a tak se z nich stávají pouze kamarádi. Po nějakém čase se Bobby vrací zpět do New Yorku, kde začíná svůj vlastní business. A v New Yorku se seznámí s Veronikou, s kterou se sblíží.
Tento film měl v USA premiéru už v červenci a také se promítal v květnu v Cannes, k nám se dostává až teď a dokonce se nedostane ani do všech kin. Například u nás ho dávat nebudou, což mě dost mrzí, jelikož jsem na něj plánovala jít. Líbí se mi atmosféra 30. let a ráda uvidím herečky jako Kristen Stewart a Blake Lively zase v dalších rolích. Obzvlášť se těším na Kristen, jelikož si myslím, že o jejích herečckých schopnostech se mluví zbytečně negativně - přitom jsou role, které zahrála naprosto skvěle.


Bridget Jones's Baby / Díte Bridget Jonesové
V kinech od: 15.9.2016
A je tu další pokračování Bridget Jonesové. Jak už z názvu vyplývá, Jonesová je těhotná. Problém je ten, že jsou tu dva potencionální otcové - Mark Darcy, kterého všichni dobře známe, a Jack Quant, kterého my, a pořádně ani Bridget, neznáme. Pokud se ptáte, kde je Daniel, tak ten se ve filmu neobjeví - Hugh Grant odmítl hrát v tomto filmu a jaký k tomu měl důvod? Knížka se mu líbila, ale scénář je prý naprosto odlišný a asi se mu zkrátka nelíbil.
Bridget Jonesová je klasika, ale nedokážu si představit, že se spolu ve filmu neobjeví stará známá trojka. Nečekám od filmu mnoho, ale zároveň se na něj chci podívat - předchozí díly se mi líbily, a tak je jen logické, abych se podívala i na pokračování.


Jak už jsem zmiňovala na začátku, do kin jde v září také několik českých filmů - ZOO, Taxi 121, Vlk z Královských Vinohrad, Prázdniny v Provence, Zloději zelených koní a obnovené premiéry se dočkají taky filmy Krakatit a Bílá nemoc. Zajímavě vypadá snímek ZOO, který se odehrává ve vlaku a jedná se o povídkový film, do vlaku vždy někdo přistoupí, nebo naopak vystoupí. A taky je tu nová komedie Prázdniny v Provence, kde hraje Vojta Kotek, Jakub Prachař, Kryštof Hádek a mnoho dalších. To herecké obsazení mě docela zaujalo, ale po zhlédnutí traileru úplně nevím, co si o tom myslet, ale ráda bych to i tak zhlédla, abych si na to udělala názor.
Jako každý měsíc tu máme i pár hororů. Mě zaujal horor Don't Breathe, který z traileru nevypadá jako klasická lekačka, má to blízko k thrilleru a spíš to bude na vynervování díváka. Parta lidí potřebuje prachy, a tak se rozhodnou vykrást barák, o kterém slyšeli, že v sobě skrývá mnoho peněz, to ještě netušili, že tam bydlí slepec. Okrást slepce asi není to nejlepší, ale ty peníze zkrátka potřebují, a tak jdou do toho. No, ale tenhle slepý chlápek se ukáže být daleko nebezpečnějším než čekali - a přitom to nevypdá na žádné nadpřirozené schopnosti. Pokud přesvědčím někoho, aby se na to podíval sem mnou, tak do toho jdu.
Z animáků tu máme film The BFG, který je o Big Friendly Giant, přičemž v češtině je to Obr Dobr. Z plakátů mě tenhle animák vůbec nezaujal, spíš odpudil, nevím, kdo navrhoval ty plakáty, ale jsou příšerné, ale přesto - z traileru nevypadá tenhle snímek až tak zle. Z té vizuální stránky se to zdá docela ok, i když to není můj oblíbený "typ" a příběh - no, nezaujalo mě to tolik, ale nechci to odsuzovat, když jsem to ještě neviděla. Neřadím to mezi pohádky, které bych opravdu chtěla vidět, ale zároveň ani mezi ty, které bych nikdy nechtěla vidět.Dalším animákem je pokračování Open Season, já viděla kdysi snad jen první díl, ale nějak extra mě to nezaujalo. Přesto, pokud se na trailer dívám objektivně, vypadá, že tvůrci chtěli z tohoto prostě vyždímat opět, co nejvíc. No, jestli to náhodou nebude na úkor kvality, to uvidíme. A ještě jeden animák, Stork, kde hrají hlavní roli čápi, kteří si založí společnost na doručování zásilek lidem domů, ale - jeden čáp si na vlastní triko vezme jako zásilku člověčí dítě a s pomocí jedné malé holčičky, ho chce doručit lidem - přičemž jeho vedení o tom nemá tušení. Popravdě, tohle je přesně ta pohádka, která mě neláká.
Do kin jde taky snímek Sully, který vypráví příběh pilota, který musel přistát s plným letadlem na řece Hudson - hlavní roli zde hraje Tom Hanks a film vypráví skutečný příběh. Dalším filmem, který staví na skutečné události je Deepwater Horizon, kdy na ropné plošině dojde k obrovskému požáru. Oba tyto filmy mě zaujaly, jelikož to vypadá na kvalitně natočené snímky, a to, že člověk ví, že tohle se opravdu stalo, tomu dodává naprosto na všem. Dále tu je film Anthropoid, což je historický válečný film, který taky staví na skutečných událostech. Hraje zde např. Jamie Dornan a Aňa Geislerová, o tomhle filmu jste mohli slyšet také díky festivalu v Karvlových Varech. I když jsem o tomto filmu už několikrát slyšela, nezaujal mě, a proto ho s největší pravděpodobností nezhlédnu.
A poslední dva filmy, o kterých se zde zmíním. Prvním z nich je About Ray, což je film o dívce Ray, která ovšem není dívkou, ale chlapcem v dívčím těle. Takže chce podstoupit operaci, která by mu pomohla se ve svém těle cítit dobře. Zkrátka snímek o transsexualitě. Mě osobně tenhle snímek zaujal, ale zatím jsem viděla jen trailer - přesto jsem si na pár fórech četla, že samotní lidé, kteří se řadí do této komunity, s tímhle filmem úplně nesouhlasí. Z traileru to vypadá fajn, ale uvidíme, co samotný film. A jako poslední je tu film Nerve, což je film, který měl hlavně na youtube dost velkou kampaň. Film je o hře, která je založena na Truth or Dare. Odvážíš se? Tahle hra tě nutí přijímat výzvy, které musíš ve skutečném světě splnit - políbíš cizince? půjdeš s ním ven?

DALŠÍ FILMY:
- ZOO (Povídkový, Mysteriózní, Komedie)
- Taxi 121 (Drama, Thriller)
- Don't Breathe / Smrt ve tmě (Thriller, Horor)
- Heart of a Dog / Psí srdce (Dokumentární)
- The BFG / Obr Dobr (Rodinný, Fantasy)
- Casablanca (Drama, Romantický, Válečný)
- Tout en haut de monde / Až na severní pól (Animovaný)
- Super Duper Alice Cooper / Alice Cooper (Dokumentární, Hudební)
- Zloději zelených koní (Drama)
- Sully / Sully: Zázrak na řece Hudson (Drama, Životopisný)
- One More Time with Feeling / Nick Cave: One More Time with Feeling (Dokumentární, Hudební)
- Nerve / Nerve: Hra o život (Dobrodružný, Krimi, Mysteriózní, Sci-fi, Thriller)
- Open Season: Scared Silly / Lovecká sezóna: Strašpytel (Animovaný, Dobrodružný, Komedie)
- Chronic (Drama)
- Vlk z Královských Vinohrad (Drama, Komedie)
- Blood Father / Ve jménu krve (Akční, Thriller)
- The Beatles: Eight Days a Week - The Touring Days (Dokumentární)
- Prázdniny v Provence (Komedie)
- Mechanic: Resurrection / Mechanik zabiják: Vzkříšení (Akční, Krimi, Thriller)
- Bridget Jones's Baby / Dítě Bridget Jonesové (Komedie, Romantický)
- Sen to Chihiro no kamikakushi / Cesta do fantazie (Animovaný, Dobrodružný, Fantasy, Pohádka)
- The Magnificent Seven / Sedm statečných (Akční, Western)
- Pára nad řekou (Dokumentární, Hudební)
- The Neon Demon / Neon Demon (Thriller, Horor, Mysteriózní)
- Krycí jméno Holec / Deckname Holec (Drama)
- Krakatit (Drama, Sci-fi)
- Storks / Čapí dobrodružství (Animovaný, Komedie, Rodinný)
- Café society (Komedie, Drama, Romantický)
- Anthropoid (Historický, Thriller, Válečný, Životopisný)
- About Ray / Tři generace (Komedie, Drama)
San Pietro e le Basiliche Papali di Roma 3D / Svatý Petr a papežské baziliky Říma (Dokumentární)
- Miss Peregrine's Home for Peculiar Children / Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (Fantasy)
- RINO - Příběh špióna (Dokumentární)
- Deepwater Horizon / Deepwater Horizon: Moře v plamenech (Akční, Drama, Thriller)
- Bílá nemoc (Drama, Psychologický, Podobenství, Sci-fi)


Chystáte se na nějaký film do kina? A na jakém filmu jste naposledy v kině byli? 

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Já chci jít na NERVE Hra o život. Předevčírem jsem viděla upoutávku na Sully a dost mě to zaujalo. A Sirotčinec, ale ještě jsem nestihla přečíst knihy, tak nevím, co mám dělat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :D Ale třeba to ještě stihneš přečíst, dávají to až ke konci měsíce, to máš času dost :)

      Vymazat
  2. Já chci určitě na Dítě Bridget Jonesové a zaujal mně i ten první film :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda podzim a zimu, protože většinou je nejvíce filmů, které chci vidět právě od září :D
    Mám v merku Nerve, Dítě Bridget J., Taxi a další :)))

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky