Sportovní kurz v Itálii (Prà delle Torri)

Být třeťákem na gymplu v UH znamená absolvovat týdenní sportovní kurz v Itálii – tedy pouze pokud chcete, a pokud na to máte prachy. V prv...

Být třeťákem na gymplu v UH znamená absolvovat týdenní sportovní kurz v Itálii – tedy pouze pokud chcete, a pokud na to máte prachy. V prváku byl lyžák, ve druháku výměnný pobyt v Belgii (mohli jsme si vybrat i vodák), ve třeťáku Itálie a ve čtvrťáku nás čeká ještě Praha.

Slovo sport v názvu tohoto kurzu mě ze začátku děsilo, ale postupem času jsem se právě na ten sport začala těšit a ve výsledku jsem si ten sport opravdu užívala. Z těch klasických sportů jsme se věnovali hlavně softballu, házené, voleyballu a frisbee. Mimoto jsme hráli podobné hry jako se hrávají na různých táborech, nebo aspoň já si podobné hry pamatuju ze skautských táborů – některé hry byly v týmech po dvou, některé v celých týmech, v kterých jsme hráli i zmíněné sporty.
Ale mimo čas, kdy jsme se věnovali sportu, jsme měli strašně moc volného času, kdy jsme se mohli věnovat, čemu jsme jen chtěli – mohli jsme vyrazit i mimo kemp, v kempu bylo také krásné koupaliště, pak samozřejmě plášť, hřiště, nebo opalovačka před mobile-homes s nějakým tím drinkem. Dělat jsme mohli, co jsme chtěli.

A jak vypadaly večery osmnáctiletých studentů, i když na školní akci, si asi dovedete představit.
Vlastně celé dny byly super – od rozcvičky na pláži, hry v týmech, odpolední siesty, odpoledne opět nějaké hry „táborovky“ a taky ty večery, kdy jsme měli možnost trávit jako třída spolu více času – vlastně i víc tříd dohromady.

Za sebe řadím tenhle zahraniční pobyt mezi ty nejlepší, na kterých jsem byla a taky tomu dodává to, že třeťák je zkrátka nejlepší rok na střední zatím (a myslím, že to i celkově bude ten nejlepší rok střední vůbec). Hlavní je si užít pobyt takhle někde, a vlastně jakoukoliv akci, bez ohledu na všechno ostatní – snažit se všechno brát pozitivně, využít příležitostí a užívat si to, dokud můžeš. Jasně, i já mohla víc využít některých situací apod., ale Itálie se mi vryla do paměti a mě jen mrzí, že teď, když už jsem doma, se mi celý kurz začíná vlévat do jednoho krátkého snu, který uběhl až moc rychle.


A na závěr ještě fotografie.











jeden den jsme navštívili i Benátky, takže některé fotky jsou odtamtud, no, škoda, že nemám lepší foťák, abych mohla všechno lépe zachytit

Jinak Benátky samotné mě nezklamaly, byla jsem varována, že by mohly, ale mně se ty uličky a architektura moc líbily. Sice mě teď momentálně neláká navštívit tohle město znovu, ale i tak - zkrátka se mi to tam líbilo.

pro více mých fotek mě sledujte na >instagramu<

(jinak fotky z her a programu ještě nemám, ale ty by vás stejně nezajímaly :D)

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky