X-Men: Apocalypse (2016)

Děj začíná třemi různými pohledy - Erik/Magneto a jeho nový život, nezávislá Mystique zachraňující jiné mutanty a Xavier, který vede ško...


Děj začíná třemi různými pohledy - Erik/Magneto a jeho nový život, nezávislá Mystique zachraňující jiné mutanty a Xavier, který vede školu pro mutanty. Asi nemá cenu říkat, že všechny tyto linky se nakonec propojí v jeden hlavní příběh, kde opět půjde o záchranu světa, S každým filmem tu máme i jiného záporáka - tentokrát je to Apocalypse, který by měl být jakýmsi prvním mutantem vůbec a jeho schopnosti a síly jsou upřímně neuvěřitelné. Jinak tento mutant pochází ze světa před několika tisíci lety a od té doby "spal" hluboko pod zemí, je zvyklý na to, že Zemi vládnou mutanti, a tak si chce vzít zpět to, co bylo kdysi jeho a chce proměnit celý svět podle jeho představ.

Jsem si vědoma toho, že tuto recenzi jsem vám slibovala už celý týden, ale konečně jsem se dostala i k její sepsání. A jsem ráda, že ji píšu až s tímto odstupem. Z kina jsem vyšla nadšená a zkrátka se mi další díl X-Menů hodně líbil. Ale když to srovnám s předchozím dílem Days of Future Past, tak přiznávám, že ten díl se mi líbil asi o něco víc. Ale pořád je těžké si to v hlavě uspořádat - určitě se na to někdy budu muset podívat znovu, vlastně plánuji celý maraton X-Menů a taky Marvel filmů, hezky popořadě, tak snad během léta.

Teď už kladům a záporům filmu. Jelikož tenhle měsíc šel do kin i Captain America, tak se neubráním srovnání - hudba je lepší u X-Menů, navíc v tom kině, A celkově se mi X-Meni asi líbili víc než další film s Avengers. Ale neříkám, že oba filmy nejsou dobré. Jsou. Ale Apocalypse byl našlapaný hned od 1. minuty a hned jste byli vtáhnuti do děje.
V tomhle filmu tu máme i nový tým X-Menů, kteří mě osobně uspokojili - líbilo se mi, jak ztvárnili jejich role.
Závěrečná bonusová scéna mě zmátla, jelikož v kině jsem netušila, o co jde - no, neodolala jsem a vygooglila si to, takže teď jsem o něco málo chytřejší.
Sice mám Quick Silvera ráda jako postavu a v předchozím filmu se mi scény s ním hodně líbily - zkrátka mi připadaly vtipné, ale opakový vtip, navíc natáhnutý, už není až tak dobrým vtipem. Chápu, že scény s ním odteď asi budou ztvárněny takto, ale zkrátka mě to už moc nebavilo.
A občas mám u filmů se superhrdinama pocit, že se tam objevuje hodně vtipu, ale na úkol akce a realističnosti. Občas mi během filmu v hlavě vyskočila takováta myšlenka - ale během tohohle by tě mohli zabít, jaktože už nejsi mrtvý apod. Já vím - nesmím to brát tak doslova, ale někdy si můj mozek nemůže pomoct a tyhle myšlenky mi naskakují samy.
A i v X-Menech se objevila písnička, která mě překvapila a potěšila a to Sweet Dreams.

Vím, že tohle je na recenzi hodně zmatené, ale je to, jak to je - moje myšlenky ohledně tohohle filmu jsou stále zmatené, ale zároveň vím, že později už bych tuhle recenzi nenapsala.
Určitě si stojím za tím, že X-Men filmy jsou opravdu povedené a stojí za zhlédnutí, jenom nevím, jestli se já jako divák superhrdinských filmů trohu neměním a nemám až moc vysoké nároky.

Hodnocení: 4/5
Na čsfd: 90% (Ráda bych dala i nižší hodnocení vzhledem k mému momentálnímu dojmu, ale když se podívám, že jsem Captainovi dala taky devadesát, tak nemůžu jinak)

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. X-meny mám také moc ráda, skoro jako Marvel, takže doufám, že se mi je poštěstí brzy vidět :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem z toho taky zmatená, nejsi sama :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky