Outcast, Vikings, Neighbors a mnoho dalšího

Omlouvám se za delší prodlevu mezi týdenními shrnutími - tenhle měsíc toho mám prostě moc a blog a celkově psaní článků moc nestíhám, al...


Omlouvám se za delší prodlevu mezi týdenními shrnutími - tenhle měsíc toho mám prostě moc a blog a celkově psaní článků moc nestíhám, ale opět bych to chtěla napravit, tak uvidím, jak se mi to podaří. Tohle shrnutí tedy bude dost nabité a to, jak filmy, tak seriály.

Powaqqatsi. Jedná se o dokumentární snímek natočený Godfreym Reggioem, jedná se o druhý film v pořadí z trilogie, která má kompletně zdokumentovat život v rozvojových zemích i dalších částech světa. Mě osobně by nikdy nenapadlo se na tento film podívat a předtím jsem o něm nikdy neslyšela. Ale jak jsem k němu tedy přišla? Ve třeťáku jsem chodila do semináře čj, kde jsme rozebírali různé básně, filmy apod. - ale upřímně lituji toho, že jsem se do tohoto semináře vůbec hlásila, to, co jsme tam rozebírali jde většinou mimo mě a zmiňovaná díla mi nepřišla, až tak skvělá a světoborná. Jedním z filmů, který jsme také zhlédli, byl právě snímek Powaqqatsi z roku 1988. Nevadí mi dlouhé záběry ve filmech a málo mluveného slova - vůbec ne, ale musí se to umět a snímek musí i přes to zaujmout. V tomhle případě se to bohužel nepovedlo - hudba byla zajímavá a asi ji hodnotím z celého filmu nejlépe, ale samotné záběry - ne, ty mě nijak nezaujaly, a i když nejsem kameramanka ani nic podobného, tak se mi v hlavě pořád promítalo, z kterého úhlu bych to natočila já. Chápu, co má být myšlenkou tohoto cyklu, nebo konkrétně tohoto filmu, ale já za tím nevidím nic nového, nic, co by mě přimělo se na tento film podívat.
40%


Game of Thrones. Tentokrát si nesmím odpustit ani GoT, jelikož jsme měli tu možnost zhlédnout docela zásadní díl, tím myslím 9. epizodu, která vyšla teprve tento týden. Bitva bastardů. Nebudu spoilerovat, nebojte - kdo jste tuhle epizodu viděli, tak stejně budete vědět, o čem mluvím. K Daenerys ani nevím, jestli se mám vyjadřovat - jak už jsem mnohokrát psala, dříve jsem ji měla ráda, ale teď je čím dál namyšlenější a stejně si myslím, že tak úplně neví, co dělá. Ale přesuňme se k bitvě - bohužel mi na fb vyjel odkaz na jeden odkaz na článek, v kterém se hned v nadpisu psalo, co se stane - jako what? Jeden den po odvysílaní a hned takhle spoilery? V tomhle se mi líbí třeba stránka Fantasy CZ/SK (nebo tak nějak), kde jsou prostě spoilery do středy zakázané, až na komentáře pod určeným obrázkem. No nic, takže jsem se dozvěděla zásadní spoiler a znáte takovýten pocit, když čekáte jen, až se stane to, co se má stát? No, to jsem zažívala, i když jsem doufala v to, že zrovna tohle nestane - danou postavu jsem si dost oblíbila a bavilo mě sledovat jeho příběh. Každopádně tahle epizoda byla dost epická - bitva byla skvělá, vlastně bitvy, a následoval epický závěr, který byl prostě jen wow. Ještě poslední - jsem jediná komu Sansa leze čím dál víc krkem? Fakt - už je nesnesitelná, udělejte s ní něco.
95%


Cleverman. Tohle je nový australský seriál a jeho pilotní díl jsem zhlédla v rámci nové série článků, kterou píšu pro kritiky.cz. Série se jmenuje Novinky mezi seriály a prostě vždy jen píšu svoje dojmy na pilotní díly nových seriálů - i když teď se trochu bojím, že to bude moje zhouba, jelikož jestli budu narážet na dobré seriály, tak za chvíli se budu dívat na 10 seriálů týdne. No nic. Celý článek o seriálu Cleverman najdete >ZDE<.
60% (i když teď bych mu dala i méně)


Outcast. Opět seriál a opět patří do kategorie Novinky mezi seriály. Článek o tomhle seriálu zrovna vyšel, takže si ho můžete přečíst >ZDE<. Pokud máte rádi hororové seriály, tak by vás právě tenhle seriál mohl třeba zaujmout.
85%


Vikings. Tohle už je seriál, který jsem zhlédla "jen tak", když jsem cestovala busem a nechtěla jsem se dívat na film, no a pilotní díl tohoto seriálu mi už v notebooku leží dlouho, a tak nadešel čas ho zhlédnout. Byla jsem docela příjemně překvapena, nic převratného, ale četla jsem spoustu komentářů, kde lidi psali, že se to teprve rozjede ke konci první série, a že až pak to člověka pořádně chytne. Tak možná se na to někdy kouknu. Někdy v budoucnu. Každopádně ani pilotní díl se mi nezdál špatný.
70%


Neighbors. Jako poslední tu mám film a u něho jsem přemýšlela i o samostatné recenzi, ale nakonec jsem to šoupla jen sem, jelikož bych na to neměla asi dostatek času. Prostě nic nestíhám. Ráda se občas mrknu na nějakou komedii, u které se zasměju - z těch novějších mě naposled uchvátil asi jen Ted, kterého jsem si fakt zamilovala. A tak jsem se s nadšením vrhla na Neighbors. No, bohužel jsem byla dost zklamaná. Jedná se o typ humoru, který sice docela ujde, ale vtipy a narážky už jsou tak ohrané, že to vůbec vtipné není. Postrádá to soudnost, opravdový humor, jakékoliv vtipné pasáže,.. Tohle mělo blíž k pořádné trapárně. Ani nevím, proč jsem od toho čekala tolik - teď už aspoň vím, že pokračováním už radši ztrácet čas nebudu.
55%


Máte radši tyto kratší recenze, všechny v jednom článku, nebo samostatné recenze na jednotlivé filmy?

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Uz bych asi taky mela zacit sledovat Hru o truny, jsem pekne pozadu. Sousedi byli strasni, obrovske zklamani.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujal asi Outcast, zkusím první díl a pak se uvidí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky