KONCERTY, na které se letos vyplatí zajít

Začátkem tohoto roku jsem si řekla, že tohle bude rok koncertů, že konečně zajdu na skvělé koncerty. A to jsem ještě ani netušila, že se...


Začátkem tohoto roku jsem si řekla, že tohle bude rok koncertů, že konečně zajdu na skvělé koncerty. A to jsem ještě ani netušila, že sem zajedou všichni tihle úžasní muzikanti, nebo že se sem letos dokonce podívají dvakrát.

The Neighbourhood
The NBHD zde byli již začátkem roku, kdy vystupovali v Lucerně, ale podruhé se jejich koncert bude konat v Riegrových sadech a to 16. srpna. Lístek stojí 595 Kč a stále je k dostání zde. Na ně jsem chtěla zajít už v březnu, ale o tu akci byl obrovský zájem a mně se potom už nepodařilo sehnat lístky, ale lístek na jejich srpnový koncert mi už leží ve stole, jelikož tohle už nesmím propásnout. Jinak The Neighbourhood jsou americká rocková kapela, která se proslavila hlavně písničkou Sweater Weather.


Ben Caplan & The Casual Smokers
Teprve nedávno oznámemým interpretem je Ben Caplan & The Casual Smokers, který zde vystoupí 5. října v Praze v Klubu 007 Strahov. Lístek stojí 213 Kč (k dostání zde). Pokud tohoto kanadského folkového zpěváka neznáte, tak si od něj něco zkuste poslechnout - nemusí to být styl každého, ale já se do jeho hudby zamilovala a ani jsem nedoufala v to, že by někdy měl koncert v České republice. Já sice lístek ještě nemám, jelikož teď musím šetřit na jiné věci, ale určitě bych se ráda na tuto akci dostala - a já se tam dostanu!


Twenty One Pilots
TOP už tu letos také vystupovali, taky v Lucerně, v únoru - jednalo se o beznadějně vyprodanou akci, kam jsem se taky nedostala. Znovu sem zavítají 4. listopadu a vystoupí v Tipsport Areně, i když původně se jejich koncert měl konat ve Foru Karlín. Lístky do Karlína byly během několika hodin vyprodány (i mě se podařilo jeden ukořistit), ale po přesunu akce se uvolnily další lístky, které jsou stále k dostání zde (i když už pouze na stání a na některé sektory k sezení). Ceny nových lístků se pohybují od 890 - 1 590 Kč. Od tohoto amerického dua můžete znát písničku Stressed Out, která se pohybuje ny vysokých příčkách mnoha charts. Ale doporučuji si poslechnout jejich celé nové album, které je opravdu podařené, stejně jako jejich předchozí desky. A mají velmi specifický styl, který nejde úplně zařadit do určitého žánru.


Melanie Martinez
A jako poslední tu mám koncert Melanie, který se bude konat 12. listopadu v Lucerně. A lístky můžete sehnat zde za cenu 690 Kč. Já se na tento koncert sice úplně nechystám, ale chtěla jsem vás o něm informovat, jelikož Melanie si sem tam ráda poslechnu a bylo pro mě docela překvapením, že vystoupí i v ČR. Asi bych se neměla tolik divit - zvlášť tento rok jsou tu samé skvělé koncerty. Melanie se proslavice hlavně díky účasti v soutěži Voice, i když nevím, jestli někdo z Česka ji zná odtamtud. Po soutěži se vydala velmi osobitou cestou - zpívá pop, píše si texty, režíruje si klipy a veškerý koncept vychází z její hlavy.


Chystáte se letos na nějaký koncert? Nebo jste na nějakém už byli?

Mohlo by tě zaujmout:

5 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak se mi pokazil komentář :/ :D.
    Tak znova ve zkratce, od The NBHD znám pouze písničku Sweather weather, takže to na koncert nemá smysl. Každopádně plánuji si od nich pustit i další písničky. :)
    Bena neznám, ale po poslechu musím říct, že to vážně není můj styl. :D
    TOP bych vidět chtěla, mám je v oblibě čím dál tím víc, ale bohužel v tu dobu nejsem v česku :/. To samé s Mealnie Martinez-opět nejsem v čr... každopádně jsem ji objevila terpve nedávno, ale hned jsem si ji zamilovala! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. První dva interprety sice znám, ale nikdy mě moc nezaujaly. Twenty One Pilots, ti jsou potom jasní, i když se na ně nedostanu a Melanie taky stojí za zmínku, ale na koncert bych nejspíš nešla.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip na Ben Caplan & The Casual Smokers - po dlouhé době mě něco nového hodně zaujalo :) Už sjíždím a uvažuji o koncertě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :) Teď je sice zrušený předprodej vstupenek, ale koncert by se měl i tak konat - vstupenky budou až později. Tak se tam třeba uvidíme :) Pokud mi to taky vyjde

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky