Dragonheart, Game of Thrones a další

Další týden je pryč a tentokrát vám přináším i týdenní shrnutí - minulý týden nebylo z toho důvodu, že jsem na toho moc neviděla. A to s...


Další týden je pryč a tentokrát vám přináším i týdenní shrnutí - minulý týden nebylo z toho důvodu, že jsem na toho moc neviděla. A to se vlastně moc nezměnilo, viděla jsem jen dva filmy, ale k těm ještě přidám pár věcí navíc. Nerada bych ani tento týden nevydala shrnutí.

The Virgin Suicides. Jako první tu mám snímek Smrt panen, o němž jsem psala i samostatnou recenzi. S odstupem času ani nevím, co si o tomhle filmu mám myslet - měl zvláštní atmosféru, ale to se mi líbilo, ráda jsem se na něj i dívala, ale po jeho skončení si říkám, jestli mi tenhle film vůbec něco dal, jestli za to stál. Líbil se mi soundtrack a film jako celek nebyl špatný, ale už se k němu nevrátím - bylo by to zbytečné. článek >zde<

Dragonheart. Dalším filmem je naprostá klasika, kterou jsem v dětství viděla mockrát. A na některé filmy se zkrátka nezapomíná, a tak jsem viděla tento film zase. Opět plno emocí, hlavně velká nostalgie, ale zažranost do filmu neskutečná. Ale tenhle film si rozhodně zaslouží svůj článek, takže se máte na co těšit.

Tento týden se vrátil také seriál Game of Thrones, což je velká událost a já jsem tedy oka nezamhouřila a na nový díl se dívala hned, jak se vysílal. A stál za to. Dokonce jsem o něm napsala i samostatný článek formou "moje reakce" na nový díl. Dejte mi vědět do komentářů, jestli byste ocenili takové reagovací články na nové díly některých seriálů - teď tedy GoT. článek >zde<

Vždy jsem sledovala Pretty Little Liars a byla jsem do tohoto seriálu naprosto zažraná - tohle už mě dávno opadlo, jelikož jsem zjistila, že existují tisickrát lepší seriály. Přesto jsem PLL viděla až do 6. série 1. poloviny, ale nové díly, tedy druhou polovinu série, jsem již neviděla. Jen jeden díl a z něho jsem moc nadšená nebyla. Přesto jsem se teď na něj podívala znovu a asi se na to dokoukám - přecejen jsem s tímhle seriálem strávila už takovou dobu, že by to byla škoda nedokoukat. Co vy?

Jako poslední věc zde chci zmínit přednášku Hilského, na které jsme se školou minulý týden byli. Jak někteří možná víte, tak profesor Hilský je překladatel Shakespeare, a o něm také přednáška byla. Konkrétně tedy Shakespeare - Spisovatel, herec a podnikatel. Už minulý rok jsme byli na jedné přednášce tohoto profesora, a přestože jsm od Shakespeare nic nečetla, tak mě vždy zaujaly. Musím říct, že tyto přednášky nejsou ani tak o tomto spisovateli jako spíše o staré Anglii, což je téma, které mě zajímá asi více. Navíc profesor Hilský umí vše říct v kontextu, takže to není přednáška jen o něčem, ale o všem.

A které filmy jste naposled zhlédli vy?

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Mě se naopak PLL na začátku nelíbily, až od čtvrté série mě to chytlo, ovšem druhá půlka šesté už mi přijde jako blbost, která je zbytečně natahovaná. Doufám, že sedmá série fakt bude poslední. A Hra o trůny, skvělý seriál, ale musím na něj mít náladu a nevydržím více dílů najednou, jsem teprve snad u třetí série :D, ale už to mám také v plánu dokoukat.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tím, že tahle druhá půlka poslední série už je trochu na hlavu - a to jsem viděla jen začátek zatím :D Ale stejno se na to asi dokoukám, jinak myslím, že říkali, že by to měla být poslední série, ta sedmá - tak snad :) A Game of Thrones určitě dokoukej! To já když jsem doháněla ze začátku Hru o trůny, tak jsem byla schopná toho zhlédnout více a určitě plánuju i nějaké maratony - to mi nedělá problém :D

      Vymazat
  2. Zaujal mě hned první zmiňovaný film :)
    Plánuji, že se na GoT v brzké době vrhnu, ale mám co dohánět, vždyť jsem viděla jen 5 dílů... Ze všech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud ten film zhlédneš, doufám, že se ti bude líbit :) A u GoT máš teda hodně co dohánět :D Hlavně bacha na spoilery :)

      Vymazat
  3. Dragonheart jsem před lety taky viděla - a máš pravdu, je to hezká klasika. Jinak co se týče GOT, samozřejmě o téhle novince vím, ale už asi půl roku jsme zaseklá u třetí série...

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak konečně zas někdo další, pro koho je to taky klasikou :) A ať se u GoT brzo "odsekneš" - ten seriál za to stojí! :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky