Brigáda na Majálesu 2016

V pátek jsem psala na fb stránku, sice přednastaveně, ale co už, že se chystám na brigádu na Utubering. Sice šlo nakonec o Majáles, ale...


V pátek jsem psala na fb stránku, sice přednastaveně, ale co už, že se chystám na brigádu na Utubering. Sice šlo nakonec o Majáles, ale v podstatě šlo o to stejný. Tenhle článek pojmu jako celý report toho, jak jsem byla v Brně a tak celkově, takže se připravte a začínáme.

Do Brna jsem jela se ségrou, které jsem tam taky zajistila brigádu a jely jsme hned ráno, jelikož sraz před vchodem byl v 11. No, ve městě jsme si mezitím daly snídani v Mekáči a kafe! Upozorňuji na to, že většinu mého pobytu v Brně jsem se stravovala v již zmíněném fast food řetězci, ale že by mi to nějak extra vadilo, to se říct nedá. Pokud narazíte na McCafé, tak můžu docela doporučit - měla jsem i lepší kafe, ale jejich capuccino nebo latté je taky dost fajn. A co já miluju - jahodový milkshake, teď jsem zkoušela i vanilkový a taky supr, i když umělá jahoda furt vítězí.

Ale tohle vás asi moc nezajímá, co? V 11 byl tedy sraz, většina byla brigádníků, někteří o dobrovolníci (to jsem byla původně i já, když jsem se jim ozývala) a asi do 12 probíhalo jen rozdělování se na stanoviště apod. My teda byly u vstupu, ségra trhala lístky a já páskovala - toho jsem se trochu obávala, jelikož jsem to nikdy nedělala, ale jak se ukázalo, tak to bylo dost lehké a člověk si zvykl - nejhorší jsou ale chlupatý ruce, znám ten pocit, když vám někdo do pásky přilepí chloupky a příjemné to zrovna není. Tak takhle to probíhalo zhruba do 10 večer - asi do těch 5 to ubíhalo hodně rychle, jelikož chodili furt lidi, ale jak se blížil večer, tak lidí už tolik naráz nechodilo, a tak se čas trochu vlekl.

Ale co pak? Měly jsme jít sbírat do areálu kelímky - takovéty vratné za peníze, ale tady se ukázaly problémy trochu s domluvou, organizací a tak. Skoro dvě hoďky jsme čekaly až pro nás někdo přijede, aby nás odvez dál do areálu, ale my se nakonec k téhle práci vůbec nedostaly, jelikož jsme se ségrou rozhodly jet ještě po 1 ráno busem domů (ten stejně nakonec nejel, ale co), ale tady nastalo další ale - další hodinu jsme čekaly, až nás někdo vyplatí, takže v podstatě jsme byli placený i za tři hodiny nicnedělání. Věřte mi, nebyla to zrovna zábava.

My jsme pak nakonec zůstaly celou noc v Brně a další den jsme nakupovaly a jely jsme až později odpoledne domů, takže žádný spánek, dostatek kafe a shopping.


Celkově co říkám na tuhle brigádu. Podle mě super. Jsi celý den venku, nejedná se o žádnou náročnou práci, můžeš tam pracovat s partou kámošů a celkově super. Klidně bych tam jela na brigádu i další rok. I když jedno menší mínus to mělo - i když byste chtěli odejít dřív z brigády, což jste mohli vzhledem k menšímu nadbytku brigádníků, tak byste stejně nebyli vpuštěni do areálu - takže na Majáles jako takový jsem se vůbec nedostala, což je celkem škoda, ale vedoucí na tom trvali, takže asi tak.

Pracovali jste někdy vy na nějakém festivalu? A kde to bylo nejlepší?

Jinak pokud máte třeba nějaké otázky ohledně brigády tam, tak se klidně zeptejte v komentářích :)


více fotek:
Instagram

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Tiše závidím! :)
    I když to mělo určitě nějaké chyby, tak i přesto to muselo být fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, brigáda to byla moc fajn, ale škoda, že jsme nemohli vůbec dovnitř - ani po odpracované době :/

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky