There's no such thing as an ugly girl

Docela často na youtube komentuju různá videa - teda pokud k nim mám co říct. A občas se najdou i taková témata, o kterých bych ráda napsa...

Docela často na youtube komentuju různá videa - teda pokud k nim mám co říct. A občas se najdou i taková témata, o kterých bych ráda napsala více a napsala o nich hlavně i sem na blog. Tuhle písničku jménem Pretty Girls (Fun) od Miley Cyrus znám už dlouho a já osobně ji mám ráda. K němu udělal někdo i tenhle fan klip, i když původně tyhle záběry jsou z krátkého snímku Quentina Jonesa: Tongue Tied, který podle mě stojí za zhlédnutí. Obě videa, jak písnička, o které se dneska chci bavit, tak klip, který se mi strašně líbí, budou na konci článku.

Asi bych tuhle písničku nijak víc neřešila, kdyby mě v sekci komentářů nezaujal tenhle jeden konkrétní komentář: "If pretty girls just wanna have fun...then what about the ugly girls?" A potom se tam samozřejmě našly komentáře jako tyto: "all girls are pretty", "every girl has a way to be beautiful", "there's no such thing as an ugly girl". A s tímto já nemůžu souhlasit. Ano, krása je velmi subjektivní a každému se líbí něco jiného a taky někdo jiný, takže teoreticky můžeme říct, že každý se někomu líbí svým způsobem, ale až tak bych to v praxi neviděla. Jinak v tomhle článku se vůbec nechci bavit o tom, jak musíš druhého zaujmout svým mozkem a podobně, tohle není tématem tohoto článku, proto to tu ani nebudu dál rozvíjet. Ale pojďme se bavit o té kráse. Vsadím se, že každý z vás může jmenovat aspoň jednu holku, co podle vás není "pretty" - to je ta subjektivní záležitost, takže ne všechny dívky jsou pro každého krásnými. To je prostě fakt. Ale aby to nevyznělo povrchně, k tomu hlavnímu, co chci k tomuto ještě napsat, jsem se stále nedostala. Podle mě může každý působit jako krásný, ano, ale je to hlavně o tom být spokojený sám se sebou a mít sám sebe za krásného. Člověk by měl působit sebejistě a spokojeně, pak ho tak můžou vidět i ostatní. Vím, že to není jenom o tomhle, ale je to to hlavní - člověk se musí sám se sebou spokojit, brát se takový jaký je, vyzdvihnout svoje přednosti, a potom se teprve může dívat po ostatních, jak ho vidí oni.

A ještě k tomu prvnímu zvýrazněnému řádku, kde je zmíněná část písničky. Myslím, že ten kdo není sám spokojený sám se sebou si života příliš užívat nemůže, jelikož se furt ohlíží po tom, jestli je hezký a jak ho ostatní vidí. Moje rada je "don't give a shit" o tom, co si ostatní myslí - je to tvůj život, tvoje tělo, tvoje rozhodnutí a ostatním to může být ukradený.

Budu ráda, když se k tomuto vyjádříte i vy, protože by mě zajímal i názor ostatních.

Miley Cyrus: Pretty Girl (Fun)



Miley Cyrus: Tongue Tied by Quentin Jones

Mohlo by tě zaujmout:

1 komentářů

  1. Máš pravdu! Tiež si niekedy poviem, že ten alebo tá sa mi naozaj nepáči, ale to nemusí znamenať, že pre niekoho iného nie je pekný/á. A samozrejme máš pravdu v tom, že treba sa páčiť hlavne sám sebe, teda byť so sebou spokojný :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky