Velký Gatsby, Mr. Robot, Puberťačka, Star Wars a další

Tentokrát se hlásím po dvou týdnech :) Kdo sleduje blog na fb, nebo mě na instagramu, tak ví, že jsem byla v Praze . Chtěla jsem udělat ...


Tentokrát se hlásím po dvou týdnech :) Kdo sleduje blog na fb, nebo mě na instagramu, tak ví, že jsem byla v Praze. Chtěla jsem udělat článek plný fotek z Prahy, ale uvidím, jestli vůbec nějaký takový článek vyjde - jelikož bych tam dala asi pouze fotky z instagramu, na druhou stranu, aspoň bych k tomu mohla napsat, co jsem v Praze dělala a tak. Možná příští týden něco takového vyjde.
V předchozím odstavci jdou krásně vidět moje myšlenkové pochody :D Ale teď už k dnešnímu článku, kde se s vámi podělím o mé názory na knížky, filmy i hudbu, kterou jsem během minulých dvou týdnů měla tu čest vidět/číst/slyšet,...

Knížka Velký Gatsby. Teď trochu více čtu Fitzgeralda, takže by byl hřích se nezastavit u tohoto díla. Film jsem zatím neviděla, ale určitě bych ho zhlédnout chtěla. Každopádně k té knížce tedy. Líbila se mi, to ano, ale čekala jsem, že bude trochu delší. Všechno proběhlo opravdu rychle a naráz. Jinak Velký Gatsby se mi teda líbil, i když ho neřadím mezi mé nejoblíbenější knížky.

Seriál Mr. Robot. Že vám tenhle seriál nic neříká? Já jsem ho donedávna taky neznala, a doteď jsem stihla sice zhlédnout jen pilot, ale i přesto se o něm zde musím zmínit. Ten nápad a myšlenka je úžasná - je jasné, že se tohle objevilo už i někde jinde, ale líbí se mi podání a styl, jakým vám to tenhle seriál servíruje. Jasně, po prvním dílu toho ještě moc říct nemůžu, ale jde o to, že pilotní díl je možná ten nejdůležitější - mnohdy se po jeho zhlédnutí divák rovnou rozhodne, jestli chce pokračovat v jeho sledování. U mě je tedy odpověď jasná - já se na něj určitě budu dívat, i když teď nemám moc času, a když už, tak chci dokoukat prvně jiné seriály. Ale určitě se k němu vrátím. Zanedlouho. A pokud jste o něm doteď neslyšeli, tak si schválně zkuste stáhnout aspoň ten první díl.

Film Lucy. Do Prahy jsem jela se Student Agency, a jelikož jsem tam jela asi 4 hodiny, tak jsem si řekla, že zhlédnu nějaký ten film - ale nabídka je tam vždycky dost omezená, takže.. normálně bych se asi dívala na Teda, ale jelikož toho jsem nedávno viděla, tak jsem zkusila film Lucy, na který jsem původně chtěla jít i do kina, ale jsem ráda, že jsem tak neudělala. K tomuhle filmu toho mám dost co říct, takže se těšte na samostatnou recenzi.

Film Puberťačka. Večer nemáte, co dělat, tak si řeknete, že zkouknete nějaký film. A objevíte ještě vypálené DVD s filmem Puberťačka (Wild Child). Většinou český dabing nemůžu vůbec snést, ale výjimkou jsou ty filmy, u kterých jsem na ten dabing tak zvyklá, že mi to nepřijde ani divné. A tenhle film jsem viděla snad tisíckrát, takže.. Občas se ráda kouknu na podobné puberťácké filmy a tenhle je jeden z mých oblíbených. Jestli se chcete třeba trochu odreagovat, neřešit, taky se trochu nasmát, nebo se chcete na podobný film podívat s kámoškou, tak můžete zkusit právě tento. Mnou je dost dobře osvědčený.

Film Star Wars: Episode VII - The Force Awakens. Fanouškům Star Wars asi nemusím připomínat, že minulý týden měla premiéru nová epizoda. Já na ni šla hned, jak ji dávali u nás v kině, takže v pátek. Ale možná se na to ještě půjdu podívat ve 3D, myslím, že u tohohle filmu by to mohlo být zajímavý. Jinak. Nechci se o tom zde moc rozepisovat, protože taky přemýšlím o samostatném článku - uznejte, Star Wars si samostatný článek zaslouží.

Písnička od Miley Cyrus - BB Talk. A taky něco z hudby. Dnes zde chci zmínit hlavně jednu písničku a to nový singl Miley Cyrus, BB Talk. Hned po poslechu jejího alba jsem měla si našla několik oblíbených písniček a BB Talk byla jedna z nich. Jak moc já tuhle skladbu. No a ke klipu :D Prostě na sebe potřebuje upozornit, ale upřímně - jí to v tý postýlce tak moc sluší (to znělo trochu pedofilně, ale víte, jak to myslím), mně osobně se klip líbí. Netušila jsem, že zrovna tahle písnička se stane dalším singlem, ale jsem za to ráda, jelikož je fakt skvělá a .. já už nevím, co víc k tomu napsat. Snad jen - poslechněte si ji! Jinak budu ráda, když se podělíte o svůj názor na tuhle písničku/klip.

Tak co? Znáte některý z filmů, seriálů či knížek? Budu ráda, když se o svůj názor na ně, podělíte v komentářích :)

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Velkého Gatsbyho jsem četla, ale film byl mnohem lepší.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidím.. Jsem na něj docela zvědavá, jelikož jsem na něj slyšela i dost rozporuplné názory..

      Vymazat
  2. Velkého Gatsbyho jsem nečetla, ale viděla jsem kousek filmu a ani jsem ho nedokoukala, protože mě moc nebavil a navíc je ten film docela dlouhý :D
    O seriálu jsem opravdu neslyšela :D No já na seriály moc nekoukám. Jednu domu jsem se docela často dívala na Salem, ale to asi jen na pět dílů, pak jsem na něj už nějak zapomněla. A taky jsem velká fanoušek Game of Thrones takže netrpělivě čekám na jaro, kdy vyjde další řáda :D
    Film Lucy jsem už viděla. A fakt se mi líbil, jsem zvědavá na tvůj názor. :)
    Puberťačka je super film, občas se na něj s kamarádkou podíváme :D Takový super na odreagování.
    Já na Star wars jdu 23. prosince, už se nemůžu dočkat :3
    O písničce, především o jejím klipu, už jsem slyšela. No samotná písnička mě moc nezaujala. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dlouhé filmy nevadí, ale uvidím, jak mě bude bavit :) Salem jsem neviděla, ani jsem ten seriál nijak nezaregistrovala, ale možná se někdy zkusím podívat aspoň na jeden díl. Jinak Game of Thrones samozřejmě taky už netrpělivě vyhlížím. Ale já bych do té doby nedokázala nesledovat žádný seriál :D
      Jinak recenzi na Lucy zkusím sepsat během týdne, zatím nebudu prozrazovat, jak se mi film líbil :)
      A to natěšení na Star Wars jsem taky zažila, takže vím :) Jsem zvědavá, jak se ti bude nová epizoda líbit :)
      Jinak chápu, že nová tvorba Miley se nemusí líbit každému..

      Vymazat
  3. Konečně někdo komu se ten klip líbí. :D Já myslím že je tam Miley moc roztomilá <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky