The Nightmare Before Christmas, The Holiday, A Christmas Carol a další

Želary . Ve škole jsme se dívali na film Želary, ale na několikrát a dívali jsme se na to několik dní a to udělá docela hodně. Myslím, ž...


Želary. Ve škole jsme se dívali na film Želary, ale na několikrát a dívali jsme se na to několik dní a to udělá docela hodně. Myslím, že zrovna u tohoto filmu je důležité se na něj dívat v kuse a vžít se do něj. Hezký snímek, ale mě až tak moc nezaujal. Je kvalitní, hezky natočen a má zajímavý příběh, ale tohle je spíš mnou - mě tenhle film moc nevzal.

Lucy. Nedávno jsem se na tenhle film dívala sama v buse do Prahy v angličtině s českými titulkami. Ale spolužáci měli úžasný nápad, že se na něj podíváme na vánoční besídce, navíc s dabingem -_- No, o tomhle filmu jsem napsala samostatnou recenzi: >zde<

The Nightmare Before Christmas. Tenhle film Tima Burtona jsem viděla naposled jako malá. A myslím, že jsem ho dokonce viděla jen jednou. Teda teď už dvakrát. A musím říct, že je to úžasný film - hlavně opět skvělá hudba, texty, chytlavé písničky - Danny Elfmann je nejlepší. Kdo tenhle film ještě neviděl, tak to napravte - já si ho určitě pustím příští Halloween, tenhle jsem to totiž nestihla, proto jsem na to koukala o Vánocích. I když ono je to u tohoto filmu skoro jedno, ale hodí se spíš k tomu Halloweenu.

Byl jednou jeden král.... Klasická česká pohádka. Vždycky si myslím, že se to jmenuje Sůl nad zlato a skoro jsem to nechala napsané i tady. Werich a Burian jsou skvělí a tuhle pohádku s nimi mám velmi ráda. Už jsem ji taky nějakou tu chvíli neviděla, a když jsem ji zastihla v telce, nemohla jsem se od ní odtrhnout. A kterou českou pohádku máte rádi vy?

The Holiday. Minulý rok jsem tenhle film nestihla znovu-zkouknout, a tak jsem to musela letos napravit. Úžasný film a určitě se řadí mezi mé oblíbené vánoční filmy. Pokud hledáte nějaký hezký romantický vánoční film, tak tenhle je ten pravý.

Miracle on 34th Street. Původně jsem nechtěla psát o žádném vánočním filmu samostatný článek, ale třeba tenhle si to zaslouží. Takže příští týden se můžete těšit na zvláštní článek jen o tomhle filmu. Pravděpodobně vyjde už v úterý, dokud jsou ještě trochu ty Vánoce.

A Christmas Carol. Se ségrou jsme si řekly, že se podíváme na Vánoční koledu. Já stáhla disney verzi z roku 2009. Původně jsem si myslela, že tohle je verze, na kterou jsme se jako malé dívaly, ale nebyla. Dívávaly jsme se na A Christmas Carol: Scrooge's Ghostly Tale z roku 2007 - když se na tuhle verzi dívám, tak říkám bože, ta grafika a celkově -_- ale pamatuju si, že se nám právě tahle verze strašně líbila. No a k té nové verzi, ani jsme to nedokoukaly - bylo to dobře strašidelné (řekla bych, že pro děti celkem dost), ale ta grafika se mi tu moc líbila (já mám, co říkat, když se mi líbila zvířátková verze z roku 2007). Pokud máte nějakou oblíbenou adaptaci téhle pohádky, tak mi ji určitě napište do komentářů.

A které hezké filmy jste minulý týden viděli vy? A máte doporučení na nějaký vánoční film? Jelikož i příští týden to budou u mě převážně samé vánoční filmy :)

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. The Holiday viděla jsem a taky hodnotím kladně. Kouknu na Lucy. Naposled mě zaujal film Pan Nikdo, i když postrádá vánoční atmosféru.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mr. Nobody jsem neviděla, ani jsem o tomhle filmu neslyšela. Ale vypadá zajímavě, takže na něj možná kouknu :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky