Horns, What's Eating Gilbert Grape, Na větrné hůrce a další

Je tu neděle a mně tenhle týden neskutečně rychle utekl - navíc těch kulturních zážitků nebude tolik, jelikož ani na ty jsem úplně nemě...


Je tu neděle a mně tenhle týden neskutečně rychle utekl - navíc těch kulturních zážitků nebude tolik, jelikož ani na ty jsem úplně neměla čas (třeba seriály jsem tenhle týden skoro vůbec nestíhala). Ale aby toho nebylo málo, přihodila jsem navíc pár věcí celkově z listopadu, o kterých jsem se ještě nezmínila.

Musím začít tímto filmem. Jinak to prostě nejde. Horns. Hlavní roli v tomto filmu ztvárnil Daniel Radcliffe a film sleduje osud hlavního hrdiny jménem Ig, kterého všichni obviňují z vraždy jeho přítelkyně. Ale kdo ví, jak to doopravdy bylo.. Krátce po tom, co film vyšel, jsem ho viděla poprvé a teď jsem dostala náladu ho zhlédnout znovu. Film je opravdu skvěle natočený, krásné barvy, úžasný soundtrack, zajímavý příběh i konec a taky dobrý humor. Před rokem jsem na něj psala i recenzi, kdo chce, tak si ji může najít, ale já to řeknu takhle - film je podle mě skvělý a stojí za zhlédnutí. Ze začátku je film docela poklidný, ale film je potom čím dál víc temnější, stejně jako hlavní hrdina. Opravdu jsem si tenhle film oblíbila a určitě jsem ho neviděla naposledy.


Z knížek toho ani tento týden moc nebude. Momentálně čtu Velkého Gatsbyho a nedávno jsem od Fitzgeralda četla i nějaké povídky, hlavně jsem si chtěla přečíst Podivuhodný případ Benjamina Buttona - >zde< je porovnání povídky s filmem. Ale jinak k tomu Gatsbymu. Zatím jsem asi v polovině knížky a docela jsem se do toho začetla. Po delší době. Konečně. Tak doufám, že příští týden dám vědět, jak se mi knížka líbila :) I když příští týden vyjde článek až v úterý, jelikož mezitím budu v Praze. Možná přidám na fb stránku (>zde<) nějaké fotky či statusy.

What's Eating Gilbert Grape je dalším filmem, který zde chci zmínit. Tenhle film jsem viděla už začátkem listopadu a to kvůli Leonardu DiCaprio, z jehož tvorby bych se chtěla podívat na víc, protože jeho výkonem ve filmu Total Eclipse jsem byla natolik uchvácená, že mě to přimělo se podívat, v kterých jiných filmech vlastně hrál. Ale ještě chci něco napsat k tomu prvnímu filmu. Leo zde hraje postiženýho chlapce a to způsobem naprosto uvěřitelným. Navíc jelikož jsem několik dní předtím viděla to Úplné zatmění, tak ještě víc šel vidět kontrast rolí, které tento herec dokáže zahrát. Nemůžu to nezmínit - proč sakra ještě nemá oscara? Z jeho novějších filmů jsem toho tedy moc neviděla, ale taky bych to ráda napravila.


Právě vychází nové díly American Horror Story, konkrétně tedy sírie Hotel, ale z té jsem viděla zatím asi jen tři díly - moc mě to nevzalo, škoda. Ale i tak chci vidět všechny řady AHS, takže se k tomu určitě někdy dostanu. ALE za to se teď koukám na Asylum, konečně jsem se odhodlala - všichni tvrdí, že je to nejlepší a zároveň nejstrašidelnější série. No, na to, jak jsem se na to bála koukat sama, tak je to v pohodě - úplně extra jsem se u toho nebála, ale máto skvělou atmosféru. A jestli je nejlepší? To ještě nevím. Já mám strašně ráda Murder House, Coven jsem sice ještě neviděla, ale prý.. no, však já si na to později udělám nějaký ten názor sama. Ale příběh to má super - mně už zbývají asi jen tři nebo dva díly, což mě mrzí, škoda, že to končí tak brzy, ale zároveň chci vědět, jak se všechno vyvrbí. No, do konce měsíce to asi zhlédnu, a pak dám taky vědět. Mimochodem - kterou řadu máte nejradši vy?

(nemáte někdo noty pro tuhle verzi carrol of the bells?, kdyžtak mi prosím dejte vědět do komentářů)

V listopadu jsem taky přečetla knihu Na větrné hůrce. Už podruhé. Kvůli referátu do školy, taky kvůli zápiskám k maturitě. A já tu knihu mám prostě strašně ráda. Pokud jste ji nečetli, a taky pokud třeba nevíte, co dalšího si přečíst k maturitě, tak zkuste tuhle knížku. Doporučuji.

A ještě trochu hudby.

Trochu nostalgie. Aneb Boreček. Taky jste tuhle písničku jako malí poslouchali? Já jsem na ní teď tak trochu závislá :D

Pak tu máme písničku Gold od Cheta Fakera, kterého jsem začala poslouchat celkem nedávno.

A nakonec písnička od The 1975, které jsem začala víc poslouchat až díky písničce Love Me. Zde je jejich písnička Robbers. A podívejte se i na klip, jelikož ten je.. úžasný.

A co vy jste tak zhruba viděli, četli a poslouchali minulý týden?

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Horns si chcem pozrieť už dlhšiu dobu, ale neviem si naň nájsť čas :D
    A The 1975 majú celkovo úžasné pesničky!
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na vianočnú giveaway na mojom blogu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Horns se určitě koukni! :) Jinak díky za pozvání, možná se zapojím..

      Vymazat
  2. Horns mě láká už hodně dlouho, ale ještě jsem se k němu nedostala. Snad o prázdninách :p

    OdpovědětVymazat
  3. Docela mě překvapilo, že AHS sleduješ tak nějak na přeskáčku :D já jedu od začátku do konce :3 :D a nejlepší je asi Coven a Murder House ♥ potom je asi Asylum a nakonec Freak Show sice se mi všechny strašně moc líbí a nerada série porovnávám, ale je to tak :/ :D jinak na Hotel jdu až o Vánočních prázdinách ♥ asi si udělám mega maraton :3 :D
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já začalo sledovat 1. řadu, když už vycházela asi ta 3., a potom jsem se chtěla koukat vždycky na nové díly 4. řady, takže proto :) Mně se zatím nejvíc líbí asi Murder House a to Asylum, ale uvidím ještě, jak se mi bude líbit ten Coven :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky