The Neighbourhood vystoupí poprvé v Praze

Americká indie rocková kapela THE NBHD vystoupí v příštím roce také v Praze. V Praze vystoupí vůbec poprvé a to 5. března 2016 , lístk...


Americká indie rocková kapela THE NBHD vystoupí v příštím roce také v Praze. V Praze vystoupí vůbec poprvé a to 5. března 2016, lístky budou od 20. listopadu k dostání za 540 Kč.

A kdo The Neighbourhood vlastně jsou? Kapela pochází z Kalifornie a má pět členů - zpěvák Jesse Rutherford, kytaristi Jeremy Freedman a Zach Abels, baskytarista Mikey Margott a bubeník Brandon Fried. Na začátku kariéry vydali dvě EP s názvy I'm Sorry a Thank You. A v roce 2013 vydali své první album I Love You, které vyšlo pod labelem Columbia Records. V roce 2014 vydali také mixtape "#000000 & #FFFFFF" a tento rok vydali své druhé album s názvem Wiped Out!.

A s jejich posledním albem tato kapela také přijíždí do Prahy.

Mohlo by tě zaujmout:

5 komentářů

  1. awwwww nejlepší zpráva dne! díky za info :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) Já sama, když jsem se to dozvěděla, tak jsem byla úplně nadšená - a furt jsem :)

      Vymazat
    2. Tak už mám lístek a můžu se už jen těšit :)

      Vymazat
  2. moja obľúbená kapela! :) škoda len že sám ísť nemôžem a v mojom okolí nie je nikto kto by so mnou bol ochotní ísť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje taky! Ode mě z okolí taky nikdo nejde, takže jedu sama - ale zase jde o to, jestli tě pustí rodiče, no... Ale třeba se tam dostaneš :) Mimochodem hezký blog, máš tam odběr :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky